شناسهٔ خبر: 45293134 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اعلام اسامی هیئت داوران جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک

دبیر جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک اسامی هیئت داوران بیست و ششمین دوره این جشنواره را اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

علی بازگیر دبیر جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: شهرام کرمی، لیلی عاج و مهدی آشوغ داوران  بیست و ششمین دوره از جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ هستند.

او افزود: شهرام کرمی نویسنده، کارگردان، لیلی عاج نمایشنامه نویس و مهدی آشوغ نویسنده و کارگردان داوری این دوره از جشنواره که با رویکرد نمایشنامه نویسی برگزار خواهد شد، به عهده خواهند داشت.

بازگیر اضافه کرد: علاقمندان و نمایشنامه نویسان سراسر کشور می‌توانند تا ۱۵ بهمن ماه ۹۹ نسبت به ارسال آثار خود به دبیرخانه جشنواره اقدام کنند.

 دبیر جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک گفت: علاقمندان می‌توانند آثار خود را به نشانی اندیمشک خیابان شهید دلپذیر، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اندیمشک ارسال و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ی ۰۹۱۶۰۶۱۱۵۸۸ تماس حاصل فرمایند.

این جشنواره با همکاری و حمایت اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار می شود و ضرورت توسعه و حمایت از ادبیات نمایشی و تدارک متون ادبی و همچنین تشویق به تولید آثار ماندگار با محوریت نقش اندیمشک و استان خوزستان در هشت سال دفاع مقدس از جمله اهداف برگزاری این دوره از جشنواره به صورت نمایشنامه‌نویسی است.

انتهای پیام/م

نظر شما