شناسهٔ خبر: 45292845 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

گروه‌های جهادی در سرمای زمستان مردم خوزستان را تنها نگذاشته‌اند

گروه استان‌ها- اردوی مشترک بین گروه‌های جهادگران دزفول جهت محرومیت زدایی در شهرستان دزفول برگزار شد.

صاحب‌خبر -

 علی رشیدیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از دزفول، اظهار داشت: اردوی جهادی تنها یک اردوی سازندگی نیست، اردوی جهادی شامل بخش‌های مختلفی از جمله فرهنگی و اجتماعی، عمرانی، اقتصادی و مطالبه‌گری است.

فرمانده پایگاه بسیج دانشجویی دانشگاه جندی شاپور دزفول،افزود: اردوی جهادی روستای ایسپره از توابع سردشت شهرستان دزفول با حضور و همکاری پرشور جوانان گروه‌های جهادی شهیدابوالقاسمی، بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی جندی شاپوردزفول  و نیز جهادگران مسجد ثامن الائمه این شهرستان بر پا شد.

وی در ادامه به فعالیت‌های جهادگران اشاره کرد، افزود: در بخش فرهنگی برنامه‌هایی شامل زیارت قبور شهدای گمنام، برگزاری مسابقات همراه با برنامه‌های شاد برای کودکان منطقه با رعایت پرتوکل‌های بهداشتی برگزار شد.

فرمانده پایگاه بسیج دانشجویی دانشگاه جندی شاپور دزفول،افزود: در بخش عمرانی ترمیم سقف منزل مسکونی خانواده نیازمندی که توان مالی نداشتند به همت بسیج دانشجویی شهرستان و دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول بازسازی شد؛ و در بخش اقتصادی یک طرح به صورت مشترک بین گروه جهادی شهید ابوالقاسمی و قرارگاه علمی شهیداحمدی روشن، بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول به نام طرح جهاد مهندسی آغاز به کار کرد که شناسایی ظرفیت شغلی منطقه و جمع آوری ایده‌های اشتغال‌زایی در منطقه را شامل می‌شد.

وی با بیان این که در اردوی سه روزه روستای ایسپره به صورت ابتدایی این طرح اجرایی شد و نتایج خوبی را به همراه داشته است، گفت: در فرصت‌های بعدی طرح به صورت جامع‌تر اجرایی خواهد شد که در طرح جهاد مهندسی به موارد اشتغالزایی منطقه که شامل صنایع دستی و لبنیاتی و یک فرصت شغلی ویژه در صنایع معدنی است پرداخته می‌شود.

وی به ویژگی مشترک این اردو بین جهادگران دزفول اشاره کرد و افزود: یکی از ویژگی‌های این اردو مشترک حرکت‌های انقلابی و جهادی با قدرت هر چه بیشتر و در مسیر ریشه کن شدن دائمی فقر همچنان پا برجا باشد.

 

انتهای پیام/331/ ت

نظر شما