شناسهٔ خبر: 45292760 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لیگ برتر فوتسال

سرمربی شهید منصوری قرچک: به تجربه گیتی پسند باختیم

اصفهان- ایرنا- سرمربی تیم فوتسال شهید منصوری قرچک گفت: تیم ما بدلیل تجربه بالای بازیکنان بازیکنان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان، از این تیم شکست خورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، محسن حسن‌زاده عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: هر ۲ تیم بازی خوب، فنی و باکیفیتی را به نمایش گذاشتند و ممکن بود هر تیمی پیروزی میدان شود.

وی با بیان اینکه تیم ما در ثانیه‌های آخر بدلیل باتجربه بودن بازیکنان تیم حریف گل خورد، افزود: تیم فوتسال  گیتی‌پسند از فرصت های خود بخوبی بهره بود و پیروزی میدان شد.

حسن زاده با بیان اینکه ما نیز بازی خوبی ارائه کردیم، افزود: توپ‌های ما به گل تبدیل نشد و در نهایت شکست خوردیم.

سرمربی شهید منصوری قرچک ابراز امیدواری کرد که تیمش در بازی های آینده بهتر بازی کند و نتیجه بگیرد.

وی اضافه کرد: بازیکنان ما شایسته باخت نبودند اما بعد از این باید بهتر کار و تلاش کنیم تا پیروز شویم.

وی در باره حضور برادرش علی اصغر حسن زاده در تیم گیتی پسند افزود: از موفقیت های او خوشحال می شوم  ولی من برای برای سربلندی تیمم مهم است و روی تیم خودم تمرکز دارم و برای کسب موفقیت آن تلاش می کنم.

به گزارش ایرنا، از هفته هشتم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور امروز یکشنبه از ساعت ۱۵ تیم گیتی پسند در سالن مخابرات اصفهان میزبان شهید منصوری قرچک بود که در پایان با نتیجه ۲ بر یک پیروز میدان شد و صدرنشینی گروه الف لیگ برتر فوتسال کشور را از آن خود کرد.

هم اکنون تیم گیتی پسند اصفهان با ۱۴ در رده نخست گروه الف لیگ برتر فوتسال کشور قرار دارد و تیم شهید منصوری قرچک نیز با ۶ امتیاز هفتم است.

لیگ برتر فوتسال کشور در ۲ گروه الف و ب برگزار می شود.

نظر شما