شناسهٔ خبر: 45292666 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سرپرست فرمانداری شادگان:

شبکه برق شادگان نیاز به تقویت دارد

شادگان- سرپرست فرمانداری شادگان گفت: توسعه شبکه برق در نقاط مختلف شهری و روستایی، بهبود کیفیت شبکه‌های برق و تعویض شبکه برق فرسوده از مشکلات برق شهرستان شادگان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، امید صبری پور ظهر امروز یکشنبه در جلسه بررسی مشکلات برق شهرستان شادگان در حضور مدیرعامل شرکت توزیع برق خوزستان، نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان شهرستان، تأکید کرد: زیرساخت‌ها و رفع مشکلات شبکه برق این شهرستان تقویت شوند.

وی افزود: از شرکت توزیع برق استان خوزستان انتظار می‌رود که نسبت به تقویت شبکه برق و رفع مشکل روشنایی معابر شهری و روستایی شهرستان شادگان اقدام کند.

صبری پور بیان کرد: تقویت زیرساخت‌های موجود، تعویض ترانس‌های فرسوده و معیوب با ترانس‌های جدید، استفاده از ترانس‌های جدید برای تأمین و توزیع مناسب برق، تعویض سیم‌های برق، تأمین روشنایی معابر از راهکار مؤثر در رفع مشکلات شرکت توزیع برق در این شهرستان است.

سرپرست فرمانداری شادگان خواستار تخصیص اعتباری برای پروژه‌های رفع ضعف برق و ترمیم شبکه‌های فرسوده برق این شهرستان شد و افزود: با توجه به اهمیت موضوع، از شرکت توزیع برق خوزستان انتظار می‌رود که حداکثر همکاری لازم را در راستای رفع مشکلات حوزه برق شهرستان شادگان داشته باشد.

صبری پور خواستار جمع آوری تیرهای برق فرسوده و افزایش تجهیزات اداره برق شهرستان شادگان به منظور پایداری و تقویت خطوط برق این شهرستان شد.

نظر شما