شناسهٔ خبر: 45292476 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

در مواقع ضروری چگونه درب قفل شده را باز کنیم؟

ممکن است برای بسیاری از شما این اتفاق رخ داده باشد که در مواقع خیلی ضروری پشت در مانده باشید و یا به هر دلیلی برای انجام کارهای مختلف با درهای بسته مواجه شده باشید. در آن لحظه چه کاری کرده اید؟

صاحب‌خبر -

اغلب افراد بسیاری دچار سردرگمی می شوند و ممکن است فکری به ذهنشان نرسیده باشد. اما باید بگوییم جای نگرانی نیست و باید در اینجور مواقع خونسردی خود را حفظ کنید. کارشناسان ما در کلید سازی تهران با ارائه این مقاله در نظر دارند تا شما عزیزان را در برابر مواجه شدن درب های قفل شده در مواقع ضروری آشنا کنند.

باز کردن انواع قفل در مواقع ضروری

زمانی را تصور کنید که نیمه شب از مهمانی به خانه برگشته ‌اید و متوجه می ‌شوید که کلیدها یا کلیدتان را فراموش کردید، یا در یک محله خلوت به سرعت به سمت ماشین ‌تان می ‌روید که یادتان می آید که سوئیچ یا کلیدتان را گم کرده ‌اید. همه این شرایط و ده ‌ها شرایط مشابه، موجب می شود تا شما هم باید باز کردن قفل درب، ماشین و… را بیاموزید.

در ادامه به شما عزیزان آموزش باز کرده انواع درب های قفل شده را آموزش خواهیم داد:

آموزش باز کردن قفل کمد

برای باز کردن قفل در کمد، یک گیره کاغذ بیابید و گیره کاغذ را صاف نمایید، کاری که باید کنید این است که یک طرف آن گیره را خمیده نگه دارید اگر بخواهید می ‌توانید از یک جفت انبردست هم برای خم کردن گیره کاغذ استفاده کنید.

در اینجا گیره کاغذ نقش کلید کمد را ایفا می‌ کند. حالا گیره را به شکل عمودی در میان انگشت اشاره و انگشت شست خود تان نگه دارید و انتهای خمیده گیره را درون شکاف فشار دهید تا اینکه مغزی قفل را تکان بدهد. اگر گیره کاغذ را به صورت افقی نگه دارید، گیره کاغذ در سوراخ کلید کمد جا نمی ‌رود. در زمان انجام اینکار، گیره کاغذ روی خلل و فرج های قفل کمد فشار وارد می ‌کند. حالا یک گیره دیگر را بالای گیره اول و درون قفل فرو برده و آن را آنقدر تکان دهید تا قفل را باز کنید. برای این کار گیره کاغذ را ابتدا به سمت چپ و سپس به سمت راست بچرخانید. زمانی که گیره کاغذ به راحتی بچرخد، به این معنی است که موقعیت باز کردن صحیح را پیدا کرده‌اید.

آموزش باز کردن قفل درب خانه

ابزارهایی وجود دارد به نام قفل باز کن که صرفا برای همین امر طراحی شده اند، ممکن است کمی گران باشند اما اگر خلاقیت بالایی هم داشته باشید می توانید یکی را خودتان بسازید. یک روش باز کردن قفل در خانه با کلید برآمده است، معمولا این کلید ها برای قفل منازل معمولی استفاده می ‌شود، زیرا بیشتر خانه‌ ها از کلید یک طرفه استفاده می ‌کنند.

این کلیدها برای باز کردن قفل درهای خودرو به اندازه خانه مفید نیستند و اما مثل باز کردن درب اتاق بسته یکی دیگر از کاربردی ‌ترین روش‌ های باز کردن قفل درب خانه، استفاده از کارت اعتباری است. احتمالا این روش باز کردن قفل را در سطر های بالا خوانده اید. شما می ‌توانید از کارت اعتباری یا هر کارت پلاستیکی قابل انعطاف دیگری برای باز کردن قفل دری که قفل نشده استفاده کنید. فقط کافی است کارت را در شکاف بین درب و قاب وارد کرده و آن را خلاف جهت دستگیره درتان خم کنید.

کلید

نحوه باز کردن انواع قفل درب در مواقع ضروری

آموزش باز کردن قفل در اتاق با گیره کاغذ

برای باز کردن قفل در اتاق خواب قفل شده با گیره کاغذ ابتدا یک طرف آن را در قسمت پایین قفل داخل نمایید و آن را در جهتی که همیشه کلید را می‌ چرخانید، بگردانید تا به قفل فشار وارد کنید. این فشار را باید در طول انجام کار حفظ کنید. حالا به آرامی‌ سمت دیگر گیره را در قسمت بالایی قفل وارد کنید. حالا صدای باز شدن پین‌ های مختلف قفل را می شنوید. زمانی که همه پین‌ ها را با موفقیت بالا برده باشید، آچار ناگهان آزادانه می ‌چرخد و باز کردن قفل در اتاق خواب قفل شده با موفقیت انجام می ‌شود.

بهترین روش باز کردن درب های قفل شده در مواقع ضروری

شاید از خود بپرسید اگر هیچ یک از مراحل بالا پاسخگو نبود چه کار باید انجام دهیم؟ حتی این سوال بسیاری از شما هم خواهد بود که در صورت در دسترس نبودن هر یک از موارد نام برده شده و همینطور دیر وقت بودن باید چه کار کنیم؟

امروزه کلیدسازی های سیار و شبانه روزی مختلفی در اقصی نقاط شهرهای ایران به خصوص شهر تهران وجود دارند که می توانند هر یک از این مشکلات شما را در هر ساعت از شبانه روز و به صورت فوری می توانند برطرف کنند.

در تمام مناطق تهران، کلیدسازی های مختلفی وجود دارد که در تمام مناطق غرب، شرق، شمالی و مرکزی آماده ارائه خدمات خود به هموطنان عزیز می باشد. هر یک از این مناطق شامل موارد زیر می باشد:

  • کلید سازی شمال تهران که شامل مناطقی همچون جردن، کلید سازی ونک، کلید سازی فرشته، کلید سازی ولنجک و ... می باشد
  • کلیدسازی مرکز تهران مناطقی همچون مطهری، کلید سازی سهروردی، عباس آباد، خواجه عبدالله، کلید سازی بهشتی و ... را پوشش خواهد داد
  • کلید سازی غرب تهران که مناطق چیتگر، ستارخان، مرزداران، اشرفی اصفهانی و پونک، کلید سازی گیشا و دیگر مناطق غرب تهران را تحت پوشش خود قرار داده است.

خدماتی که کلید سازی های سیار ارائه خواهند داد، چیست؟

سوال دیگری که ممکن است برای بسیاری از افراد به وجود آید این است که هر یک از کلید سازی های سیار تهران چه نوع خدماتی را در نقاط مختلف تهران به مشتریان خود ارائه خواهند داد؟ در پاسخ یکی از مناطق غرب تهران مانند گیشا را مثال خواهیم زد:

کلید سازی سیار تهران در گیشا

کلید سازی تهران در منطقه گیشا از بهترین و تخصصی ترین مراکز برای باز کردن انواع درب خودرو، آپارتمان های مسکونی و اداری، ساخت انواع ریموت و سوئیچ و کلید های کددار و کامپیوتری، باز کردن درب های ضد سرقت و... می باشد. کلید سازی تهران به صورت سیار و شبانه روزی با قیمت مناسب و در کوتاه ترین زمان ممکن است خدمات خود را به شما عزیزان در مناطق غرب تهران به ویژه در منطقه گیشا ارائه می دهد. کلید سازی شبانه روزی غرب تهران با استفاده از مجهزترین و مدرن ترین تجهیزات می تواند به یاری شما بیاید. هدف ما جلب رضایت شما مشتریان گرامی و آسودگی خاطر شما عزیزان است.

کلید

کلید سازی سیار در منطقه گیشا تهران

برخی از خدمات کلید سازی گیشا به شرح زیر می باشد:

  • ساخت کلید یدک از روی کلید اصلی
  • باز نمودن انواع درب
  • ساخت کلید قفل ‌های بدون کلید اصلی
  • تعمیر انواع قفل
  • ساخت کلید و سوئیچ های کامپیوتر و کددار
  • تعمیر قفل‌ های مربوط به انواع اتومبیل و درب‌ های اتوماتیک
  • ریموت کردن تمامی انواع درب‌ ها
  • تعویض مغزی و قفل درب
  • نصب انواع قفل
  • نصب قفل های امنیتی
  • نصب و تعمیر انواع جک ‌های درب ‌ها
  • فروش انواع قفل و کلید
  • باز کردن گاو صندوق های حرفه ای
  • ساخت سوئیچ و ریموت خودرو

بهترین کلید سازی های سیار تهران کدامند؟

اگر به دنبال کلید سازی مطمئن با ارائه سرویس و خدمات در 24 ساعت شبانه روز و به صورت فوری و سیار هستید، ما به شما کلید سازی تهران را معرفی خواهیم کرد.

تنها کافیست به وب سایت کلید سازی تهران (www.kelidsazitehran.com) مراجعه کرده و اطلاعات لازم را در خصوص خدمات این مجموعه دریافت کنید.

کلید سازی تهران فعالیت خود را در سال 1390 در تهران آغاز کرد و از همان ابتدا قصد این را داشتیم تا بتوانیم بیشترین مناطق تهران را تحت پوشش خدمات خود قرار دهیم به همین علت در نقاط گوناگون به صورت شبانه روزی واحدهای خود را مستقر نمودیم و به محض دریافت تماس از سمت شهروندان در کمترین بازه زمانی نزدیکترین واحد مستقر ما به محل جهت بررسی و ارایه خدمات مورد نیاز مشتریان گرامی اعزام می گردد.

مجموعه کلید سازی تهران خدمات گوناگونی را بصورت شبانه روزی به مشتریان عزیز ارایه می دهد در هر ساعت از شبانه روز که با ما تماس گرفته شود آماده ارایه خدمات به شهروندان گرامی هستیم.

 

برچسب‌ها:

نظر شما