شناسهٔ خبر: 45292433 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

در دیدار معاون وزیر امور خارجه با معاون علمی و فناوری رییس جمهوری مطرح شد؛

مشارکت نخبگان ایرانی خارج از کشور در طرح‌های فناورانه تسهیل شود

تهران- ایرنا -معاون کنسولی، مجلس و امور ایرانیان وزارت امور خارجه و معاون علمی و فناوری رییس جمهوری برهم افزایی برای تسهیل مشارکت نخبگان ایرانی خارج از کشور در طرح‌های فناورانه و توسعه صنایع دانش بنیان تاکید کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت امور خارجه، سید کاظم سجادی معاون کنسولی، مجلس و امور ایرانیان وزارت امور خارجه با سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری دیدار کرد.

سید کاظم سجادی در این دیدار در خصوص هم‌افزایی هر دو دستگاه در جهت تسهیل مشارکت نخبگان ایرانی خارج از کشور در طرح‌های فناورانه و توسعه صنایع دانش بنیان گفت وگو و تبادل نظر کرد.

در این دیدار همچنین با اشاره به اهمیت و ظرفیت بسیار عظیم ایرانیان خارج از کشور بر ضرورت فعال سازی کارگروه علوم و فناوری‌های نوین شورای عالی ایرانیان خارج از کشور و برگزاری وبینار با نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور و ایرانیان علاقه‌مند جهت معرفی برنامه‌های معاونت علمی و فناوری تاکید شد.

همکاری در جهت ارائه تسهیلات ورود کارآفرینان خارجی طرف همکاری با شرکت‌های دانش بنیان از طریق صدور روادید تجاری و فناوری از دیگر محورهای گفت وگو در این دیدار بود.

نظر شما