شناسهٔ خبر: 45292356 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کوتاه با اخبار تئاتر؛

از اجرای «حصار» در تئاتر شهرزاد تا معرفی بازیگران «گرگاس‌ها...»

تهران- ایرنا- آغاز اجرای نمایش «حصار» با نگارش و کارگردانی یاسمن نصرتی از ۱۳ بهمن در پردیس تئاتر شهرزاد و معرفی بازیگران نمایش «گرگاس‌ها یا روز به خیر آقای وزیر» به کارگردانی حمیدرضا نعیمی از جمله اخبار حوزه تئاتر اولین هفته دومین ماه زمستان به شمار می‌رود.

صاحب‌خبر -

نمایش «حصار» به نویسندگی و کارگردانی یاسمن نصرتی از دوشنبه (۱۳ بهمن) در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود. پوستر این اثر نمایشی به تهیه‌کنندگی شهاب شریفی با طرحی از علی صفری منتشر شد.

تارا ارژنگی، مهدی پاشایی، رها حاجی زینل، علیرضا حنیفی، تنان ساعد، کامران ساعد، شیرین عطاءالهی، سارا غفاری و پیمان محسنی بازیگران این اثر نمایشی بازیگران این اثر نمایش را تشکیل می‌دهند.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: نیمه های شب هنوز چشم هایم گرم نشده بود صدای بی قراری سگ ها و شیهه اسب ها را شنیدم، گویی روح او بود در درون سگ ها و اسب‌هایش و هر بار جسم یکی از آنها را به تسخیر خود در می آورد و من حیران و سرگردان در میان ایشان.

معرفی بازیگران جدید «گرگاس‌ها یا روز به خیر آقای وزیر»

بازیگران جدید نمایش «گرگاس ها یا روز به خیر آقای وزیر» که به زودی در سالن اصلی مجموعه تئاترشهر به صحنه می رود، معرفی شدند.

پس از بهناز نازی اکنون کتانه افشاری نژاد، کامبیز امینی، رضا جهانی و دنیا فتحی به عنوان گروه بازیگران نمایش «گرگاس ها یا روز به خیر آقای وزیر» معرفی شدند.

اجرای نمایش «گرگاس‌ها یا روز به خیر آقای وزیر» به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا نعیمی از روز پنجشنبه (۹ بهمن) ساعت ۱۸ با مدت زمان ۱ ساعت و ۴۰ دقیقه و قیمت بلیت ۶۰ هزار تومان در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر آغاز می‌شود. پیش فروش نمایش نیز در سایت تیوال آغاز شده است.

«گرگاس ها یا روز به خیر آقای وزیر» که جدیدترین تولید گروه نمایش «شایا» است، داستان مردی است که برای منصب وزارت دارایی انتخاب می‌شود. او می‌داند بسیاری مسئولان و سازمان‌ها در فساد، اختلاس و پولشویی گسترده‌ دست دارند. پس اعلام می‌کند بی‌هیچ ملاحظه‌ای قصد پاک‌سازی و اصلاحات دارد. از همین رو دیگران با تهدید، تطمیع و تزویر سعی می‌کنند او را از خواسته و هدف‌ش دور کنند اما او با عزمی راسخ قصد دارد مفسدان را مجازات کند. وزیر دارایی، با موانع و کارشکنی‌هایی که در طول مبارزه مواجه می‌شود، در می‌یابد ریشه‌ این فسادهای گسترده به جای دیگری بازمی‌گردد، پس با اختیارات تامی که از سوی رئیس‌جمهور دریافت کرده همه را غافل‌گیر می‌کند.

نظر شما