شناسهٔ خبر: 45291267 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

با گل های آرتور و مک کنی

یوونتوس 2-0 بولونیا؛ سه امتیاز کلیدی برای یووه

یوونتوس در یک بازی برتر موفق شد بولونیا را شکست داده و یک پله در جدول صعود کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، از هفته نوزدهم سری آ ایتالیا امروز یوونتوس میزبان بولونیا بود.

یووه با 17 بازی و کسب 36 امتیاز در رده ششم بود و بولونیا نیز با 20 امتیاز در رده سیزدهم قرار داشت. بازی را یوونتوس بهتر شروع کرد و خیلی زود بر توپ و میدان مسلط شد اما دقیقه 14 بولونیا اولین خطر را ایجاد کرد. سانتر خطرناک دیجس را شزنی با واکنشی خوب و زودتر از مهاجم بولونیا دور کرد.

 

 

 

 

 

یک دقیقه بعد یوونتوس به شکلی تقریبا تصادفی به گل رسید. شوت از بیرون محوطه جریمه آرتور ملو پس از برخورد به پای اسخوتن بازیکن هلندی بولونیا وارد دروازه شد تا یووه 1-0 پیش بیفتد.

 

 

 

 

8 دقیقه بعد یوونتوس روی شوت رونالدو بخت گلزنی پیدا کرد. در توپ برگشتی برناردسکی تلاش برای ضربه زدن داشت و در نهایت شوت آرتور راهی به دروازه پیدا نکرد.

دقیقه 40 بازی کیه لینی توپ خطرناکی را درون محوطه جریمه دور کرد و اجازه نداد بولونیا به گل تساوی برسد. در نهایت نیمه اول با برتری 1-0 یووه به اتمام رسید.

 

 

 

 

بولونیا در نیمه دوم کار را بهتر و هجومی تر شروع کرد و در دقایق 56 و 59 روی شوت های اورسولینی و سانسونه دو شانس گلزنی خوب خلق کرد که هیچکدام ثمری نداشتند و برتری یوونتوس همچنان حفظ شد.

 

 

 

 

یوونتوس رفته رفته بر بازی مسلط تر شد و پس از چند موقعیت نه چندان خطرناک، دقیقه 72 به گل دوم رسید.

ارسال کرنر از خوان کوادرادو را مک کنی ستاره جوان یووه با ضربه سری زیبا به گل دوم بیانکونری تبدیل کرد.

 

 

 

 

سه دقیقه بعد یووه چیزی تا ثبت گل سوم فاصله نداشت. پاس رونالدو از چپ به درون محوطه جریمه را مک کنی با یک بغل پا کامل کرد ولی گلر بولونیا با پا توپ را برگشت داد. او در ریباند نیز شوت موراتا را روانه کرنر کرد.

دقیقه 87 رابیو یک موقعیت عالی را از دست داد و گلر بولونیا توپ را راهی کرنر کرد. دقیقه 90 شوت رونالدو از درون محوطه جریمه را نیز دروازه بان با کف دست برگشت داد.

در نهایت یوونتوس این بازی را 2-0 برد و با یک بازی کمتر در رده پنجم قرار گرفت.

 

نظر شما