شناسهٔ خبر: 45291135 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

قطار مسافربری در هشترود یخ زد/ مسافران با لوکوموتیو یدکی به ایستگاه مراغه منتقل شدند

دمای ۲۳ درجه زیرصفر حدفاصل هشترود به مراغه سبب یخ بستن ترمزهای قطار مشهد-تبریز و بروز مشکل شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، دمای ۲۳ درجه زیرصفر حدفاصل هشترود به مراغه سبب یخ بستن ترمزهای قطار مشهد- تبریز شد که بر اثر آن، این قطار با ۵ ساعت معطلی به تبریز (مقصد خود) رسید.

مشکل فنی این قطار موجب تأخیر در حرکت قطار دیگری در این مسیر نیز شده است. 

براساس این گزارش،مسافران قطار تهران – تبریز پس از ۵ ساعت معطلی به وسیله لوکوموتیو یدکی به ایستگاه مراغه انتقال داده شدند و پس از رفع مشکل به مسیر خود ادامه دادند.

سعید سیفی، بخشدار بخش نظرکهریزی در این خصوص به فارس گفت: پیرو اعلام ایستگاه راه‌آهن هشترود مبنی بر نقص فنی لوکوموتیو قطار مشهد- تبریز و معطلی ۵ ساعته مسافران، با حضور در این ایستگاه ضمن بررسی موضوع نسبت به هماهنگی‌های لازم برای راه‌اندازی سریع قطار اقدام کردیم.

وی افزود: امروز قطار مسافربری مشهد- تبریز به علت سرمای شدید و ایجاد نقص فنی به مدت ۵ ساعت در ایستگاه هشترود متوقف بود که با تامین لوکوموتیو یدکی از ایستگاه میانه و تامین آب مورد نیاز واگن.ها توسط شهرداری‌های نظرکهریزی و سراجو،مشکل مذکور حل و قطار مجددا به راه خود ادامه داد.

ایستگاه هشترود در حدود40 کیلومتری شهر هشترود و مابین نظرکهریزی و هشترود قرار دارد و یک ایستگاه فرعی است.

شهرستان هشترود فقط نام ایستگاه را با خود یدک می‌کشد و مسافران هم هنگام سوار شدن از تهران یا مشهد باید بلیط ابستگاه خراسانک که روستایی است در حدود 15 کیلومتری هشترود را بگیرند تا در این ایستگاه پیاده یا سوار شوند.

قرار گرفتن ایستگاه هشترود در یک منطقه خارج از محدوده هشترود در چندین مورد باعث سردرگمی مسافرانی که برای اولین بار بلیط هشترود را می‌گیرند شده است.

انتهای پیام/60007/ر

نظر شما