شناسهٔ خبر: 45289652 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور | لینک خبر

به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و گرامیداشت روز زن؛

مسابقه کتابخوانی «زهرا(س) برترین بانوی جهان» در استان اصفهان برگزار می شود

به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) و گرامیداشت روز زن، مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «زهرا(س) برترین بانوی جهان» نوشته آیت‌الله مکارم شیرازی در شهرستان گلپایگان برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان، به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) و گرامیداشت روز زن، اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان گلپایگان با همکاری اداره فرهنگی شهرداری و شورای اسلامی شهر گلپایگان به برگزاری مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «زهرا(س) برترین بانوی جهان» نوشته آیت‌الله مکارم شیرازی اقدام کرد.

این مسابقه با هدف ارتقای سطح آگاهی شهروندان و ترویج فرهنگ کتابخوانی و آشنایی بیشتر با اصول حاکم بر سیره حضرت فاطمه زهرا(س)، ترویج سبک زندگی اسلامی و شناخت فرازهای زندگی پربار آن حضرت برگزار می‌شود.

این مسابقه کتابخوانی از تاریخ یکم لغایت ۱۵بهمن ماه برگزار و علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند نسخه الکترونیک کتاب «زهرا(س) برترین بانوی جهان» را از سامانه مسابقات الکترونیک کتابخوانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور به نشانی  www.samakpl.ir  دریافت کنند. به نفرات برگزیده به قید قرعه جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

گفتنی است، «زهرا(س) برترین بانوی جهان» اثری از آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی است که توسط انتشارات سرور منتشر شده است و گوشه ای از ارادت مرجع تقلید جهان تشیع، آیت الله العظمی مکارم شیرازی نسبت به بزرگ بانوی اسلام، حضرت صدیقه طاهره(س) است.

نظر شما