شناسهٔ خبر: 45289526 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

سرپرست فرمانداری شادگان تاکید کرد:

ضرورت تقویت زیرساخت های شبکه برق شادگان

سرپرست فرمانداری شادگان گفت: فرسودگی شبکه، تیرهای چراغ برق و کابل و ترانس های قدیمی از مشکل های برق شهرستان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، امید صبری پور امروز یک شنبه پنجم بهمن ماه جاری در جلسه بررسی مشکل برق شهرستان شادگان که با حضور مدیر عامل شرکت توزیع برق خوزستان، نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان شهرستان برگزار شد، بر تقویت زیر ساخت ها و رفع مشکل شبکه برق این شهرستان تاکید و اظهار کرد: از شرکت توزیع برق استان خوزستان انتظار می رود نسبت به تقویت شبکه برق و رفع مشکل روشنایی معابر شهری و روستایی شهرستان شادگان اقدام کند.

او راهکار موثر در رفع مشکل شرکت توزیع برق شهرستان را تقویت زیرساخت های موجود، تعویض ترانس های فرسوده و معیوب با ترانس های جدید، استفاده از ترانس های جدید برای تامین و توزیع مناسب برق، تعویض سیم های برق، تامین روشنایی معابر دانست.

سرپرست فرمانداری شادگان در ادامه خواستار تخصیص اعتبار برای پروژه های رفع ضعف برق و ترمیم شبکه های فرسوده برق شهرستان شد و افزود: در همین راستا انتظار می رود با توجه به اهمیت موضوع، شرکت توزیع برق خوزستان نیز حداکثر همکاری لازم در راستای رفع مشکلات حوزه برق شهرستان شادگان را داشته باشد.

صبری پور درپایان همچنین خواستار جمع آوری تیرهای برق فرسوده و افزایش تجهیزهای اداره برق شهرستان شادگان به منظور پایداری و تقویت خطوط برق این شهرستان شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما