شناسهٔ خبر: 45287633 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: فناوری و نوآوری | لینک خبر

فعالان خلاق روش‌های تولید محتوا را آموزش می‌بینند

صاحب‌خبر -

دوره‌های آموزشی تولید محتوا با حمایت ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فناوری و نوآوری،با توجه به افزایش عرصه‌های تولید محتوا در فضای آنلاین و شبکه‌های مجازی هر روز استارتاپ‌ها و شرکت‌های خلاق بیشتری به این رشته روی می‌آورند. بر این اساس، ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق با حمایت از دوره‌های آموزشی مختلف در زمینه تولید محتوا، تلاش دارد تا فعالان صنایع نرم و خلاق با پشتوانه علمی و قوی‌تری، وارد این عرصه شوند.

یکی از دوره‌های آموزشی برگزار شده در این زمینه توسط مرکز نوآوری و فرهنگی امید و با حمایت این ستاد برنامه‌ریزی شده است. این دوره آموزشی، بر محورهای همچون، استراتژی تولید محتوا، تولید محتوای متنی، تولید محتوای صوتی، ترفندهای کاربردی در طراحی اینفوگرافیک، تولید محتوای ویدئویی، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و سئو برای نویسندگان محتوا متمرکز است.

آموزش عملی و پروژه‌محور حوزه‌های مختلف محتوا، همراه با اساتید خبره و تیم منتورینگ مجرب، از جمله دیگر ویژگی‌های این کارگاه آموزشی است. این دوره در بازه زمانی 4 بهمن تا 16 اسفند ماه 1399 برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سامانه اینترنتی دبیرخانه برنامه توسعه زیست‌بوم شرکت‌های خلاق مراجعه کنند.

نظر شما