شناسهٔ خبر: 45286029 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

وفاپیشه داور بازی ملوان و شهرداری آستارا در دربی گیلان شد

رشت - ایرنا - سعاد وفاپیشه به عنوان داور بازی تیم های شهرداری بندرآستارا و ملوان بندرانزلی در لیگ دسته اول کشور و در دربی گیلان شد.

صاحب‌خبر -

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال، اسامی داوران قضاوت کننده هفته یازدهم لیگ دسته اول اعلام شد که سعاد وفاپیشه نیز بازی حساس شهردار بندرآستارا و ملوان بندرانزلی را قضاوت می کند.

علیرضا وهابی افزود: همچنین حمیدرضا کنعانی و  احمد کاظم لو به عنوان کمک داور، وفاپیشه را در این دیدار همراهی خواهند کرد،  رضوان سرشار نیز به عنوان داور چهارم در این بازی حضور می یابد و حسین عرب براقی نیز به عنوان ناظر گروه داوری در دیدار تیم های شهرداری بندرآستارا و ملوان بندرانزلی حضور خواهد یافت.

وی ادامه داد: تیم های فوتبال شهرداری بندرآستارا و ملوان بندرانزلی عصر روز دوشنبه هفته جاری (فردا) ششم بهمن ماه در هفته یازدهم رقابت های لیگ دسته اول کشور در یکی از دربی های گیلان، در این لیگ رو در روی هم قرار می گیرند.

وی بیان کرد: البته این دیدار به میزبانی تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا و به دلیل نامساعد بودن زمین ورزشگاه وحدت این شهر، در ورزشگاه سردارجنگل رشت برگزار خواهد شد که به طور حتم  این مسابقه یکی از حساس ترین و مهمترین بازی های هفته یازدهم لیگ دسته اول بشمار می رود و به همن دلیل کمیته داوران، گروه داوری باتجربه ای را برای قضاوت این مسابقه انتخاب کرده اند.

وی اضافه کرد: همچنین تیم فوتبال چوکا تالش دیگر نماینده استان گیلان در رقابت های لیگ دسته اول در هفته یازدهم این رقابت ها باید در دیداری خارج از خانه، در ساوه رو در روی تیم خوشه طلایی قرار گیرد.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان خاطرنشان کرد: تا پایان هفته دهم  رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور، ملوان بندرانزلی با کسب ۱۶ امتیاز در مکان ششم ، تیم شهرداری بندر آستارا با کسب ۱۵ امتیاز در مکان هشتم و چوکا تالش با ۹ امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار دارند.

در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان، ۱۸ تیم در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم رقابت می کنند که تیمهای ملوان بندرانزلی، شهرداری بندرآستارا و چوکا تالش نمایندگان گیلان در این لیگ هستند.      

نظر شما