شناسهٔ خبر: 45286021 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

بازیکن تیم بازارهای روز کوثر:

توانایی صعود به پلی آف را داریم

الهه مولادوست

بازیکن تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان گفت: با خودباوری و ایمانی که بچه‌ها به خود دارد به فکر صعود از گروهمان به مرحله پلی آف هستیم.

صاحب‌خبر -

احسان فیروزپور در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به انتقال تیم در ابتدای فصل و هماهنگ نبودن تیم برای ورود به لیگ برتر شروع خوبی نداشتیم و چند هفته ابتدایی را از دست دادیم، اما روز به روز روند پیشرفت تیم خوب بود و نتایج بهتری را در ادامه لیگ گرفتیم. در بازی آخر دور رفت در اصفهان مقابل ملی حفاری خوب شروع نکردیم و ۲ برصفر عقب افتادیم؛ اما در ادامه با نکاتی که کادر فنی تذکر دادند با توجه به روحیه جنگندگی که بازیکنان تیم داشتند به بازی برگشتیم.

وی در خصوص روحیه تیم در دو بازی که مقابل فرش آرا و ملی حفاری داشتند، گفت: مقابل دو تیم ریشه دار لیگ قرار گرفتیم، اما بازی در مقابل فرش آرا آن گونه که خواستیم پیش نرفت و با توصیه‌های خوب و به موقع کادر فنی و بازی خوبی که بچه‌ها داشتند توانستیم در ۱۰ دقیقه آخر به بازی برگردیم و نتیجه را برگرداندیم.

بازیکن تیم فوتسال بازارهای روزکوثر اصفهان، ادامه داد: در مقابل تیم ملی حفاری محکوم به برد بودیم، از روی دو اتفاق گل خوردیم. تیم ما بازی خوبی به نمایش گذاشت و هماهنگ‌تر از بازی‌های قبل بودیم، باید بگویم کادر تیم در کسب نتایج بسیار تأثیر گذار بوده به یژه در این کامبک ها با گرفتن تایم استراحت‌های به موقع و نکات فنی درستی که از آنالیز تیم در اختیار ما قرار دادند توانستیم به بازی برگردیم.

فیروزپور در خصوص بازی امروز مقابل راگا گفت: در بازی اول فصل مقابل این تیم در اصفهان بازی داشتیم که ۳ بریک بازی را با وجود این که حق ما باخت نبود، واگذار کردیم؛ اما در این بازی با تمرینات خوبی که داشتیم برای برد می‌رویم چرا که برای صعود به پلی آف باید بتوانیم این بازی را پیروز شویم.

وی تصریح کرد: در نیم فصل اول تنها به فکر نگه داشتن سهمیه بودیم، اما با نتایجی که گرفتیم و خود باوری که در تیم ایجاد شده، ایمان آوردیم که توانایی صعود از گروه را هم داریم و به فکر صعود هستیم.

انتهای پیام

نظر شما