شناسهٔ خبر: 45285883 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

سیاهکلی تاکید کرد؛

لزوم تخصیص بودجه ملی برای نگهداشت جاده های قزوین

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: قزوین یک شاهراه محسوب میشود، میزان تردد از محور قزوین زیاد است ولی متاسفانه در بودجه استانی هیچ مبلغی برای نگهداشت این جاده‌ها در نظر گرفته نشده است.

صاحب‌خبر -

لطف‌اله سیاه‌کلی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، گفت: با توجه به اینکه قزوین از لحاظ وسعت، استان بزرگی نیست پس نباید مشکلات زیادی از نظر زیرساختی داشته باشد ولی متاسفانه شاهد این هستیم که طبق گزارش آماری بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان بودجه فقط برای ساماندهی راه‌های روستایی نیاز داریم در صورتیکه کل بودجه اختصاص یافته به اداره کل راهداری این استان حدود ۲۵ میلیارد تومان است که با این رقم از بودجه، تا ۵۰ سال آینده هم مشکل راه مردم این استان حل نخواهد شد. 

وی ادامه داد: قزوین یک شاهراه محسوب میشود، میزان تردد از  محور قزوین زیاد است ولی متاسفانه در بودجه استانی هیچ مبلغی برای نگهداشت این جاده‌ها در نظر گرفته نشده است.

سیاهکلی تاکید کرد: با توجه به بالا بودن میزان تردد‌ها در محور قزوین، باید بودجه ملی برای جاده‌های این استان در نظر گرفته شود. متاسفانه بودجه نویسی در کشور ما، بر اساس اهداف نوشته نمیشود بلکه سنتی است. بودجه مواردی که از قبل رقم بالایی داشته همچنان بالا نوشته میشود و مواردی که با رقم کمی نوشته میشده همچنان همان روال است و هیچ منطقی بر این بودجه حاکم نیست.

پایان پیام/

نظر شما