شناسهٔ خبر: 45285261 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

بقایی شهرکی خبر داد

راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی قرآن و عترت

دبیر شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد استان چهارمحال بختیاری از راهیابی دانشجوی این دانشگاه به سی و پنجمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سعید بقایی، دبیر شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال بختیاری گفت: مسابقات سراسری و مجازی قرآن و عترت در بخش معارفی به‌صورت آنلاین و به میزبانی اداره فعالیت‌های قرآن و عترت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد برگزار شد.

بقایی مطرح کرد: پس از اعلام نتایج علی رئیسی سرتشنیزی دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در رشته ترجمه و تفسیر قرآن کریم به سی و پنجمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور راه یافت.

دبیر شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال بختیاری بیان کرد: این جشنواره اسفند ۹۹ با حضور نفرات برتر در ۶ بخش و ۳۳ رشته به میزبانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همکاری و مشارکت دستگاه‌ها، سازمان‌ها و سایر نهاد‌های مربوطه به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

بقایی شهرکی، هدف از برگزاری این مسابقات را ترویج و توسعه فرهنگ عظیم قرآنی در جامعه به‌خصوص بین نسل جوان دانشجو عنوان کرد.

وی یادآور شد: تحکیم ارتباط دانشگاهیان با فرهنگ و معارف قرآن کریم و تقویت دانش قرآنی دانشجویان، استادان و کارمندان و خانواده آنان از مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی کانون قرآن و عترت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری است.

نظر شما