شناسهٔ خبر: 45285198 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۲۳۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان کشف شد /توقیف ۲۱ ‌تریلی و اتوبوس حامل سوخت قاچاق

گروه استان‌ها- فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف بیش از ۲۳۴ هزار لیتر سوخت قاچاق طی هفته گذشته خبر داد.

صاحب‌خبر -

سردار احمد طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: در هفته گذشته طرح مبارزه با قاچاق سوخت، با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه های ملی، با جدیت، در نقاط مختلف استان به اجرا درآمد.

وی تصریح کرد: در این راستا مأموران پلیس امنیت اقتصادی و دیگر رده های عملیاتی استان، با شناسایی و تخریب 5 محل دپوی سوخت و در بازرسی از 8 دستگاه تریلی سوخت کش و 13 دستگاه اتوبوس دارای باک اضافی، 234 هزار و 396 لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه قانونی توزیع را شامل 163 هزار و 546 لیتر گازوئیل،8 هزار و 150 لیتر بنزین،32 هزار و 450 لیتر نفت،450 لیتر نفت سیاه و 29 هزار و 800 لیتر سایر فرآورده های نفتی، در شهرستان های ایرانشهر، سیب و سوران و سراوان کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به توقیف 21 دستگاه تریلی و اتوبوس حامل سوخت قاچاق، خاطر نشان کرد: در این رابطه 31 فرد متخلف نیز دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی با تأکید به برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با قاچاق کالا و سرمایه های ملی، بیان داشت: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرایم دیگری در سطح جامعه می شود و مقابله با آن یکی از اولویت های کاری پلیس به شمار می رود.

انتهای پیام/392/ش

نظر شما