شناسهٔ خبر: 45284992 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

سرمربی اشتادسازه مشهد خبرداد

احتمال حضور اشتادسازه مشهد در سوپر لیگ والیبال

مصطفی صارمی نیا

سرمربی اشتادسازه مشهد گفت: مدیریت باشگاه اشتادسازه قول مساعد داده که با حضور بازیکنان فعلی و تقویت تیم در سوپر لیگ فصل آینده والیبال ایران حضور داشته باشیم.

صاحب‌خبر -

حامد صمدی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص عدم صعود اشتادسازه به مرحله پلی‌آف لیگ دسته یک والیبال مردان کشور اظهار کرد: لیگ دسته یک را با یک برد کمتر نسبت به تیم چهارم به پایان رساندیم. پس از پیروزی مقابل فولاد، تعداد بردها و امتیازهای هر دو تیم برابر شد و فقط به دلیل تفاضل کمتر در ست شماری در جایگاه پنجم قرار گرفتیم. متاسفانه به دلیل برنامه‌ریزی ضعیف فدراسیون در روز انتهایی مسابقات، دیدار فولاد نیشابور و ملوان صبح و دیدار اشتادسازه و مقاومت بسیج بعدازظهر همان روز برگزار شد.  

وی افزود: به دلیل حساسیت بالا و شرایط جدول، باید این دو بازی به صورت همزمان برگزار می‌شد. اگر فولاد حریف خود را با نتیجه سه بر صفر شکست می‌داد، تیم ما دیگر هیچ شانسی برای صعود نداشت. به دلیل پیروزی سه بر صفر فولاد مقابل ملوان، بازیکنانم دیگر انگیزه‌ای برای بازی انتهایی خود نداشتند. مقابل مقاومت بسیج با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خوردیم، در حالی که به دلیل شرایط بد بازیکنان باید این بازی را سه بر صفر واگذار می‌کردیم.

سرمربی اشتادسازه مشهد گفت: دور برگشت لیگ را به دلیل شکست مقابل شهرداری ارومیه از دست دادیم که متاسفانه این موضوع هم ناشی از برنامه‌ریزی ضعیف فدراسیون والیبال بود. روز قبل از دیدار با شهرداری ارومیه، با تیم همدان بازی داشتیم که به ست پنجم کشیده شد و دیگر فرصتی برای ریکاوری نداشتیم. همچنین فدراسیون والیبال، عزیز پرتویی که از ارومیه است را به عنوان ناظر بازی اشتادسازه و شهرداری ارومیه مشخص کرده بود. عزیز پرتویی به شدت در بازی اعمال نفوذ کرد و در یک ست شاهد اشتباهات فاحشی داوری بودیم، همه آنان را به خدا واگذار کردم. در دیدار با ارومیه سر تیم ما را بریدند. اگر این تیم را شکست می‌دادیم قطعا به پلی‌آف صعود می‌کردیم.

صمدی در خصوص عملکرد بازیکنان در لیگ دسته یک خاطرنشان کرد: از بازیکنانم با توجه به سن و سال اندک و تجربه پایین آنان رضایت کامل دارم. باشگاه اشتادسازه و هیات والیبال خراسان رضوی از ما به طور کامل حمایت کردند. بازیکن غیربومی نداشتیم و خیلی از بازیکنانم حتی تجربه حضور در بازی‌های جوانان کشوری را هم نداشتند. قطعا در آینده این جوانان حرف‌های زیادی برای گفتن دارند و از آنان بیشتر خواهیم شنید.

وی عنوان کرد: با وجود اینکه مدیریت بازیکنان جوان کمی سخت‌تر است، اما در این ۸ ماه که درگیر تمرین و مسابقه بودیم حتی یک مورد اخلاقی و انضباطی در تیم نداشتیم. تمام بازیکنان در اختیار تیم بودند و از بازی نکردن خود ناراضی نبودند. باشگاه به لحاظ فنی و اخلاقی از بازیکنان رضایت کامل داشت.

سرمربی اشتادسازه مشهد یادآور شد: این تیم چند نماینده در تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان خواهد داشت. یونس جوان متولد ۸۲ است و آینده والیبال مشهد و ایران خواهد بود و قطعا در تیم ملی نوجوانان حضور خواهد داشت. همچنین با بهروز عطایی برای حضور چند بازیکن جوان از جمله فرزاد یگانه، امیر پژومان، محمد معظمی و سینا هادیون در اردوی تیم ملی جوانان رایزنی خواهم کرد. علی حاجی‌پور، پشت‌خط زن تیم نیز ستاره مسابقات بود و در حین مسابقات چندین پیشنهاد از تیم‌های دسته یکی و لیگ برتری داشت و مطمئنم او را به زودی در تیم ملی بزرگسالان خواهیم دید.  

صمدی بیان کرد: با توجه به اینکه باشگاه نگاه سه ساله به این تیم دارد، قرارداد بازیکنان سه ساله منعقد شده است. مدیریت باشگاه از هم اکنون گزارش کار فصل گذشته و برنامه فصل آتی را می‌خواهد. باشگاه قول مساعد داده که با حضور همین بازیکنان و تقویت تیم با حضور سایر بازیکنان بومی لیگ برتری در سوپر لیگ والیبال ایران در فصل آینده حضور یابیم.

وی اضافه کرد: باشگاه اشتادسازه تمایل دارد در لیگ برتر شرکت کند. لیگ برتر والیبال هر سال می‌خواهد با ۱۲ تیم برگزار شود اما در انتها چند تیم دیگر هم اضافه می‌شوند و برای فدراسیون نیز حضور چند تیم بیشتر مانعی ندارد. همچنین تمام تیم‌های لیگ برتری تمایل دارند که مشهد به دلیل ابعاد زیارتی و سیاحتی‌اش در لیگ برتر حضور داشته باشد.

انتهای پیام

نظر شما