شناسهٔ خبر: 45284987 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

کشف اخلال ۴۲ میلیاردی در نظام اقتصادی در چهارمحال و بختیاری

 فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف یک فقره اخلال در نظام اقتصادی به مبلغ ۴۲ میلیارد ریال در استان خبر داد. 

صاحب‌خبر -

بر اساس گزارش پایگاه خبری پلیس چهارمحال و بختیاری، سردار منوچهر امان‌اللهی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اعلام شکایت سازمان بازرسی استان مبنی بر اینکه شش شرکت بازرگانی، با وجود فروش نهاده‌های دامی در سامانه بازارگاه و مهلت یک هفته‌ای جهت ارسال و تحویل بار به مصرف کننده نهایی، از ارسال بار به چهارمحال و بختیاری امتناع کرده‌اند، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا تیمی متشکل از ماموران پلیس جرائم اقتصادی پلیس امنیت اقتصادی استان، اداره کل صنعت، معدن و تجارت و اداره کل جهاد کشاورزی استان تشکیل و ضمن انجام اقدامات اطلاعاتی با همکاری با تعاونی‌های مرغداری و دامداری، انبارهای ارسال بار و شرکت‌های حمل و نقل و باربری نهادهای دامی را مورد رصد قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: با اخذ مستندات تخلفات این شرکت‌ها و هماهنگی قضایی، پرونده اخلال در نظام اقتصادی برای هر یک از شرکت‌ها تشکیل و با پیگیری‌های انجام شده، در نهایت انواع نهادهای دامی شامل ذرت، سویا و کنجاله، جمعاً به وزن ۶۴۷ تن و ۷۰۰ کیلوگرم جذب و به خریداران واقعی تحویل شد.

فرمانده انتظامی استان در ادامه گفت: پس از کارشناسی پرونده، میزان اخلال در نظام اقتصادی توسط این شرکت‌ها، جمعاً ۴۲ میلیارد و ۸۳۵ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال اعلام شد.

انتهای پیام

نظر شما