شناسهٔ خبر: 45284660 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

دعوت از ۲۲ ورزشکار به اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر

نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال با ویلچر با حضور ۲۲ ورزشکار برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایپنا: و به نقل از سایت فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، اولین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال با ویلچر برای حضور در بازی های پارالمپیک توکیو از ۲۳ دی تا ۲ بهمن با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود و ورزشکاران و کادر فنی تیم ملی می بایست نتیجه تست PCR مربوط به حداکثر ۷۲ ساعت قبل از ورود به اردو را ارائه بدهند.

بر همین اساس ایمان بگ زاده فرد، دانیال ذاکری، محمدرضا طوقانی (اصفهان)، فالح عیاشی (خوزستان)، حکیم منصوری، وحید سعادت (مازندران)، جلیل قرنجیک (گلستان)، حمید صداقت، حسن عبدی، مظاهر پایداری (خراسان رضوی)، محمد محمدنژاد، رضا عیوضی (قم) ، میلاد خردمند (فارس)، امیررضا احمدی (ایلام)، بهمن سیفی، احمد یوسفی، مرتضی ابراهیمی، محسن بیگدلی، محمدرضا رزاقی (زنجان)، علی اکبر ابراهیمی (یزد)، علی طاووسیان (مرکزی)، محمدعلی نعمتی (تهران) ۲۲ ورزشکارانی هستند که زیر نظر عباس آقاکوچکی سرمربی، کمال عشق و مسعود فلاح مربیان تیم ملی به تمرین می پردازند.

احمد شکری به عنوان سرپرست در این اردو حضور دارد.

نفرات هر بخش باید در زمان مقرر در محل اردو حضور یابند و غیبت آنها به منزله انصراف از شرکت در تیم ملی محسوب می شود. همچنین اردو در شرایط کاملا قرنطینه برگزار می شود و تردد کلیه مدعوین در مدت زمان برگزاری اردو ممنوع است.

آقاکوچکی سرپرست انجمن بسکتبال با ویلچر شد

نظر شما