شناسهٔ خبر: 45284624 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

پالایش نفت آبادان ۷۸ - ۵۷ مولتی کافه مشهد؛

صعود بانوان شکست ناپذیر بسکتبال آبادان به مرحله پلی آف/شانس دوم حریف مشهدی در مقابل پالایش نفت به شکست ختم شد

تیم بانوان بسکتبال پالایش نفت آبادان از دور برگشت رقابت های مقدماتی گروه(ب) لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور، تیم مولتی کافه مشهد را برای دومین مرتبه در این فصل شکست داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، پیش از ظهر امروز از دیداری معوقه که به نوعی آخرین دیدار برگشت از مرحله مقدماتی رقابت‌های بسکتبال لیگ برتر بانوان کشور محسوب می‌شد، بانوان طلایی پوش پالایش نفت آبادان توانستند تیم مولتی کافه مشهد را برای دومین مرتبه در این فصل شکست دهند و رکورد شکست ناپذیری خود را با برگزاری 10 دیدار بدون شکست حفظ کنند.

شاگردان شایسته متشرعی توانستند در پایان رقابت‌های مقدماتی و در مجموعه دور رفت و برگشت با کسب صد در صدی پیروزی در رقابت ها علاوه بر صدر نشینی در گروه(ب)، تنها تیم بدون شکست این رقابت ها در مجموع کل دو گروه(الف و ب) رقابت ها لقب بگیرند.

بانوان پالایش نفت آبادان در این دیدار کوارتر های اول تا سوم را به ترتیب با نتایج 28 - 10و 10- 8 و 22 - 16 به پیروزی رسیدند و در کوارتر چهارم نتیجه را 18 - 23 واگذار کردند تا در نهایت با نتیجه 78 - 57 در این دیدار  پیروز شوند.

فرزانه فروتن، فائزه شهریاری و مهسا تقی زاده از بهترین‌های پالایش نفت آبادان در مسابقه امروز بودند و همچنین فروتن توانست با دبل دبل چهره برتر این دیدار لقب بگیرد.

پالایش نفتی ها در پایان دور مقدماتی با کسب صد در صدی امتیاز در رقابت‌های مرحله مقدماتی توانستند به مرحله پلی آف راه پیدا کنند.

در این مرحله از هر گروه چهار تیم حضور دارند که به صورت ضربدری دیدارهای خود را انجام می‌دهند و هر تیمی که توانست دو دیدار از سه مسابقه را به نفع خود به پایان رساند به مرحله نیمه نهایی راه پیدا خواهد کرد.

لازم به ذکر است که تیم پالایش نفت آبادان با 10 برد از 10 دیدار برگزار شده، 776 گل زده، 520 گل خورده، و تفاضل گل مثبت 256 با 20 امتیاز با صدر نشینی گروه(ب) به مرحله پلی آف راه پیدا کرد.

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما