شناسهٔ خبر: 45284398 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حمایت از سرمایه‌گذاران لازمه تحقق شعار جهش تولید است

قزوین - ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: حمایت جدی دستگاه‌های اجرایی از سرمایه گذاران لازمه تحقق شعار جهش تولید به شمار می‌رود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، عیسی قبادی روز یکشنبه در نشست بررسی اهلیت سرمایه گذاران چند طرح استان قزوین افزود: برای جهش تولید و شکوفایی اقتصادی کشور و استان، باید بخشنامه ها و قوانین را تا جای ممکن به نفع سرمایه گذاران تفسیر کرد و موانع پیش روی آنان را از میان برداشت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین اظهار داشت: حل مشکل بیکاری جوانان نیز تنها با جذب و رونق سرمایه گذاری میسر و ممکن است بنابراین مدیران و کارشناسان دستگاه های اجرایی مربوطه باید حمایت از این بخش را به عنوان یک وظیفه اساسی و اولویت دار تلقی کنند.

این مسوول خاطرنشان کرد: دستگاه های اجرایی باید ضمن حمایت های لازم از متقاضیان سرمایه گذاری، اهلیت آنها را نیز مورد بررسی قرار داده و احراز کنند.

وی ادامه داد: خیلی از طرح های ناتمام و عقیم اقتصادی به دلیل نداشتن اهلیت لازم از سوی سرمایه گذاران و کم توجهی دستگاه های اجرایی در زمان جذب سرمایه گذار به این موضوع ایجاد شده و به معضل تبدیل شده اند.

قبادی در ادامه از رصد و پایش مشکلات و موانع سرمایه گذاری در استان قزوین به طور مستمر از سوی معاونت اقتصادی استانداری و دفتر حمایت و جذب سرمایه گذاری استانداری خبر داد.

نظر شما