شناسهٔ خبر: 45284389 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

سرپرست اداره کتابخانه‌ های عمومی کاشان:

افزون بر ۵۰۰ عنوان کتاب با موضوع نهج البلاغه در کتابخانه های کاشان وجود دارد

سرپرست اداره کتابخانه‌ های عمومی کاشان گفت: افزون بر ۵۰۰ عنوان کتاب در حوزه نهج البلاغه در کتابخانه های عمومی کاشان وجود دارد .

صاحب‌خبر -

زینب سادات واسعی در حاشیه نشست کتاب خوان کاشان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: نشست کتابخوان، شیوه ‌ای تبلیغی و ترویجی برای معرفی کتاب‌های خوب در دستگاه‌ ها و نهادهاست که با هدف توسعه فرهنگ مطالعه و بهبود در نگرش، کیفیت و سبک زندگی علوی بین کارمندان اجرا می شود.

 

سرپرست اداره کتابخانه ‌های عمومی کاشان افزود: در قالب این طرح به کمک و میزبانی دستگاه ‌های اداری، کتاب‌ها به سلیقه کارمندان انتخاب و معرفی می‌شوند.

 

واسعی با اشاره به وجود بیش از ۵۰۰ عنوان کتاب با موضوع نهج البلاغه در کتابخانه‌های عمومی کاشان، اظهار داشت: به دنبال انتخاب این شهرستان به عنوان نخستین پایتخت نهج البلاغه کشور، طرح نشست کتابخوان از سوی این اداره در ابعاد مختلف زندگی، سیره و کرامت‌های امام علی(ع) اجرا می‌شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان هم در خصوص طرح نشست کتاب خوان ادبی گفت: این طرح می‌تواند نخستین گام در حوزه مکتوب برای نخستین پایتخت نهج‌البلاغه ایران با ثمره‌ های ارزشمند باشد.

 

میثم نمکی ابراز امیدواری کرد: مطابق با اجرای این طرح، باشگاه یا کانون نویسندگان ادبی کاشان نیز راه‌اندازی شود.

پایان پیام/513

نظر شما