شناسهٔ خبر: 45284362 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

او یادش رفته در نیمه‌نهایی آسیا به من باخت

کیهانی: حرف‌های سرمربی تیم‌ملی خلاف واقع است

ملی پوش شمشیربازی گفت: یعقوبیان گفته معترضان هیچ مدالی نداشته‌اند، اما کاش یادش می‌ماند که در مسابقات آسیایی در نیمه‌نهایی به خود من باخته بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، محمد کیهانی در خصوص صحبت‌های علی یعقوبیان سرمربی تیم ملی شمشیربازی اپه اظهار داشت: او حرف‌های خلاق واقعی زده است. ماه گذشته 6 نفر از 8 ملی پوش اسلحه اپه نامه‌ای را به رئیس فدراسیون نوشتیم و مسائلی را مطرح کردیم که باید عمیقا بررسی می‌شد. موضوع این بود که اپه از مسیر خود خارج شده است. ببینید در گذشته چند مدال کسب کردیم و از زمانی که یعقوبیان آمده است چند مدال کسب کرده‌ایم. شاگردان فیض عسگری، سرمربی سابق تیم ملی همه مدال آور بودند و او رزمومه خوبی داشت، اما در 4 سال گذشته هیچ مدالی نگرفته‌ایم.

 

وی ادامه داد: ما دوست نداریم مسائل شخصی شود. برخی دوستان گفته‌اند ما اپه و سابر را با هم مقایسه می‌کنیم، اما اینطور نیست و ما اپه را فقط با خودش مقایسه می‌کنیم. یعقوبیان وقتی دبیر شد، خودش را به عنوان سرمربی انتخاب و فیض عسگری را عوض کرد. 

 

ملی‌پوش شمشیربازی عنوان کرد: یعقوبیان گفته است ورزشکارانی که اعتراض کردند هیچ مدالی نداشته‌اند، در حالی که من 9 مدال آسیایی و بین المللی دارم. کاش حداقل یادش بود که چند سال قبل در مسابقات آسیایی در نیمه نهایی به خود من باخت و من فینالیست شدم. البته حرف‌های او از عصبانیت بوده است.

 

وی ادامه داد: یعقوبیان گفته مانند سرباز است، اما باید بگویم ما ملی‌پوشان سرباز هستیم که بدون هیچ چشمداشت و حقوقی در اردوها و مسابقات شرکت می‌کنیم. همه ما جزو خانواده شمشیربازی هستیم و در این مدت تلاش کردیم حرف‌مان که حق هم است به گوش مسئولان برسد و آن را بررسی کنند. البته مسائل دیگری هم است که از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهیم کرد.

برچسب‌ها:

نظر شما