شناسهٔ خبر: 45284205 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کراپ الوند، جایگاه سوم لیگ برتر فوتسال را از آن خود کرد

قزوین – ایرنا – تیم فوتسال کراپ الوند در پایان دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به جایگاه سوم جدول دست یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، نماینده قزوین در گروه الف لیگ برتر فوتسال کشور قرار دارد و هم اینک با هشت امتیاز و تفاضل گل بهتر بر جایگاه سوم جدول تکیه زده است.
کراپ الوند بعد از مقاومت البرز و گیتی پسند در گروه الف لیگ برتر هم اینک از ۶ بازی انجام شده ۲ برد، ۲ تساوی و ۲ باخت را در کارنامه دارد و مجموعاً ۲۰ گل را در لیگ برتر به دروازه حریفان وارد کرده است.
‌نماینده قزوین امروز در هفتمین دیدار هفته هشتم میزبان فردوس قم در سالن بدون تماشاگر یادگار امام قزوین است که یکی از حساس‌ترین مسابقات این هفته لیگ برتر محسوب می‌شود.
دیداری که می‌تواند برنده این بازی را به منطقه امید و آرامش در بالای جدول نزدیک کند اما تیمی که با دست خالی زمین مسابقه را ترک کند برای رسیدن به منطقه صعود کار بسیار سختی در پیش رو خواهد داشت.
تیم کراپ در این دیدار مهدی جاوید تنها بازیکن ملی پوش خود و ستاره تیم ملی فوتسال ایران و آقای گل چهار دوره از لیگ برتر را به دلیل محرومیت در بازی قبل همراه ندارد.
جاوید در دیدار هفته گذشته کراپ در برابر تیم شهید منصوری قرچک از زمین مسابقه اخراج شد و به همین دلیل بازی این هفته تیمش را در برابر مجتمع فردوس قم از دست داد.
لیگ برتر فوتسال کشورمان از ۲۶ آذرماه با انجام ۶ دیدار در قالب دو گروه هفت تیمی آغاز شده است.
 تیم فوتسال کراپ الوند که فصل گذشته توانست از لیگ دسته یک به لیگ برتر صعود کند از همان ابتدا سعی کرد تیمی پرقدرت روانه مسابقات کند تا شاید به عنوان قهرمانی این رقابت‌ها دست یابد.

نظر شما