شناسهٔ خبر: 45284180 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اهتمام جدی دولت برای همسان سازی حقوق بازنشستگان کشور

استاندار آذربایجان شرقی از اهتمام جدی دولت به همسان‌سازی حقوق بازنشستگان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی در دیدار هیات موسس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری استان آذربایجان شرقی با  او از اهتمام جدی دولت به همسان‌سازی حقوق بازنشستگان خبر داد و گفت: تحقق این موضوع نیازمند برخی اصلاح‌های قانونی و تخصیص اعتبار است که این کار از سوی دولت و مجلس به طور جدی پیگیری می‌شود.

 پورمحمدی  با بیان این‌که بازنشستگان و پیشکسوتان، افتخارات جامعه هستند، گفت: مدیریت استان برای انعکاس دغدغه‌ها و پیگیری حل مسائل و مشکلات بازنشستگان همواره در کنار آنان است.

او با تاکید بر این‌که اقدامات و برنامه‌های دولت باید اطلاع‌رسانی شود، افزود: دولت پس از ۱۴ سال بلاتکلیفی در خصوص همسان‌سازی حقوق بازنشستگان، این موضوع را به طور جدی در دستور کار قرار داده است که امیدواریم به زودی شاهد نتایج آن باشیم.

پورمحمدی با تاکید بر حفظ احترام و کرامت جامعه بازنشستگان و پیشکسوتان، گفت: افرادی که به سن بازنشستگی می‌رسند، به حمایت بیشتری نیاز دارند، اما متاسفانه آنچنان‌که باید به این قشر توجه نشده است.

او همچنین در خصوص بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی تامین اجتماعی در تبریز، گفت: زمین این بیمارستان از شهرداری تحویل گرفته شده و برای تحویل آن به سازمان تامین اجتماعی نیازمند مجوز دولت هستیم.

او افزود: مذاکرات لازم با معاون حقوقی رئیس جمهور انجام شده و این موضوع در جلسات آینده هیات دولت مطرح خواهد شد.

 صادق‌زاده دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز و رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری استان آذربایجان شرقی نیز در این دیدار از اهتمام استاندار آذربایجان شرقی نسبت به پیگیری مسائل و مشکلات جامعه کارگری و بازنشستگی استان قدردانی کرد و گفت: پیگیر حل مشکلات بازنشستگان در چارچوب قانون هستیم.

 صادق‌زاده گفت: همسان‌سازی حقوق، ارتقای خدمات درمانی، افزایش خدمات بهینه و تجدیدنظر در عیدی از مهمترین مطالبات بازنشستگان تامین اجتماعی در استان است.

انتهای پیام/ک

نظر شما