شناسهٔ خبر: 45283981 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

۳۰ درصد از ظرفیت سالن‌ها به تماشاگران جشنواره فجر رسید

مدیرکل دفتر نظارت بر عرضه و نمایش فیلم معاونت ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی با اعلام اینکه آخرین سانس نمایش فیلم در جشنواره امسال قبل از ساعت ۲۰ خواهد بود، گفت: به منظور  رعایت پروتکل‌های بهداشتی تنها ۳۰ درصد از ظرفیت سالن نمایش در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد. جرم کیف قاپی از جرایمی است که شاکیان بسیاری دارد. در این بخش کارشناسان وکیل‌آنلاین نحوه نوشتن شکواییه کیف قاپی را توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -
خبرگزاری میزان _ فارس نوشت: محمدرضا فرجی درباره نحوه نمایش فیلم‌های جشنواره سی و نهم فیلم فجر در سینما‌های مردمی گفت: امسال با توجه به شرایط کشور و بیماری کرونا تلاش می‌کنیم در سالن‌های سینما محیطی امن برای مخاطبان جشنواره فیلم فجر فراهم آوریم. به همین دلیل سالن‌های بزرگ، با کیفیت و مجهز را به نمایش فیلم‌های جشنواره اختصاص خواهیم داد.

۳۰ درصد ظرفیت سالن‌ها در اختیار تماشاگران

مدیرکل دفتر نظارت بر عرضه و نمایش فیلم معاونت ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی  درباره ظرفیت سالن در هر سانس نمایش فیلم گفت: به منظور  رعایت پروتکل‌های بهداشتی تنها ۳۰ درصد ظرفیت سالن نمایش در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و بقیه سالن خالی خواهد بود تا مخاطبان  با رعایت موازین بهداشتی در سالن جای بگیرند و در آرامش و بدون نگرانی فیلم‌ها را به تماشا بنشینند.

ضدعفونی سالن سینما پس از هر نمایش

وی درباره ضدعفونی کردن سالن‌های نمایش گفت: به منظور رعایت موازین بهداشتی سانس‌های نمایش را به گونه‌ای در نظر می‌گیریم که بعد از هر سانس، سالن سینما ضدعفونی شده و آماده برای پذیرایی تماشاگران برای سانس بعد باشند.

افزایش تعداد سالن‌های نمایش مردمی

فرجی درباره تعدادسالن‌های سینمای مردمی با توجه به کاهش ظرفیت سالن‌ها گفت: به دلیل کاهش ظرفیت سالن‌های نمایش به دلیل بیماری کرونا، تعداد سالن‌های نمایش را افزایش می‌دهیم تا بتوانیم جوابگوی مخاطبان علاقمند به دیدن آثار جشنواره در مناطق مختلف  باشیم.

بلیت فروشی در گیشه سینما انجام نمی‌شود/ بلیت فروشی از طریق سامانه سمفا

محمدرضا فرجی درباره فروش بلیت فیلم‌های جشنواره فجر گفت: بلیت فروشی فیلم‌های جشنواره از طریق سامانه سمفا صورت می‌پذیرد و امسال به دلیل بیماری کرونا هیچ بلیتی در اختیار گیشه سینما‌ها قرار نمی‌گیرد. همه علاقمندان خرید بلیت را از طریق سامانه سمفا انجام دهند.

آخرین سانس نمایش فیلم قبل از ساعت ۲۰

وی درپاسخ به این سوال که اخرین سانس نمایش با توجه به شرایط منع رفت و آمد چه ساعتی خواهد بود، گفت: قطعا اخرین سانس نمایش فیلم‌ها در سالن‌های سینما به گونه‌ای خواهد بود که تماشاگران بتوانند خود را به خانه‌ها برسانند و قبل از ساعت ۲۰ پایان نمایش فیلم‌ها را در نظر می‌گیریم.
 
وی در خاتمه تاکید کرد: تلاش می‌کنیم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مخاطب را در سالن‌های سینما پذیرا باشیم و لحظات خوبی را برای علاقمندان فراهم آوریم.
انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

نظر شما