شناسهٔ خبر: 45283593 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

مدیر کل ورزش و جوانان فارس :

افتتاح 42 پروژه عمرانی ورزشی به مناسبت 42 سالگی انقلاب اسلامی

مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس گفت : 42 پروژه عمرانی ورزشی در نقاط مختلف استان در ایام دهه مبارک فجرانقلاب اسلامی در فارس افتتاح و به بهره برداری می رسد .

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس ، عباس حاجی زاده با تبریک فرا رسیدن بهمن ماه و ایام دهه فجر و با بیان اینکه 42 پروژه عمرانی ، ورزشی در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی افتتاح وبه بهره برداری می رسد اظهارداشت : این طرح های ورزشی شامل 5 سالن های چندمنظوره ، 36 زمین چمن مصنوعی و 1 خوابگاه ورزشی می باشد که در شهرستان ها ، بخش ها و روستاهای مختلف استان فارس همزمان با ایام الله فجر چهل دوم افتتاح و در اختیار مردم  فارس قرار می گیرد .
وی ، با اشاره به اینکه این طرح های ورزشی با اعتباری بالغ بر 530 میلیارد ریال احداث گردیده است اظهار داشت : تمام تلاش اداره کل ورزش و جوانان فارس بر این است که عدالت محوری در بحث زیر ساخت ها و منابع در اکثر نقاط استان فارس محقق گردد و رشد و توسعه اماکن ورزشی به صورت عادلانه در سطح استان انجام پذیرد .
مدیر کل ورزش و جوانان ادامه داد : اکنون 350 پروژه عمرانی ورزشی در سطح استان در حال احداث است که از این تعداد 101 پروژه پیشرفت فیزیکی بالای 70 درصد را دارا هستند. 
حاجی زاده  خاطر نشان کرد : 3 پروژه بزرگ ورزشی نیز در قالب ماده 27 توسط بخش خصوصی بازسازی شده که دردهه مبارک فجر چهل و دوم به بهره برداری خواهد رسید .
وی افزود: با بهره برداری از این طرحهای ورزشی در سطح استان قطعا سرانه ورزشی بسیاری از شهرستانها افزایش خواهد یافت و 82 هزار متر مربع به فضا های ورزشی استان فارس افزوده می شود .

بیشتر بخوانید:

برچسب‌ها:

نظر شما