شناسهٔ خبر: 45283525 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار سیریک عنوان کرد؛

خدمات درمانی در سیریک شایسته مردم نیست

سیریک - فرماندار سیریک گفت: خدمات درمانی در سیریک شایسته مردم نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، احمد جمالدینی ظهر یکشنبه در ششمین جلسه شورای اداری شهرستان سیریک که با حضور حجت الاسلام محسن سالاری امام جمعه شهرستان سیریک در محل سالن فرمانداری برگزار شد، با انتقاد از دانشگاه علوم پزشکی استان نسبت به عدم همراهی و بی توجهی به سلامت مردم شهرستان سیریک گفت*: علی رغم اینکه تجهیزات قسمت های مختلف بیمارستان امام سجاد (ع) شهرستان با همت خیرین تامین شده اما بعلت عدم تامین نیروی متخصص بلا استفاده مانده است.

فرماندار شهرستان سیریک افزود: خوشبختانه با همت خیرین شهرستان خرید دستگاه سونوگرافی و ساخت اتاق عمل و تجهیزات مورد نیاز بیمارستان صورت گرفته اما بعلت عدم استقرار دکتر متخصص زنان و زایمان و نیروهای مورد نیاز این بخش ها نزدیک به یکسال می گذرد و هنوز خبری از راه اندازی و ارائه خدمات به مردم نیست که جای بسی تاسف و نگرانی است.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه بیش از یک دهه از عمر شهرستان شدن سیریک می گذرد متاسفانه در بخش درمان شهرستان هنوز دانشگاه علوم پزشکی استان نتوانسته رضایت مندی و خواسته به حق مردم شهرستان سیریک محقق سازد.

جمالدینی یادآور شد: در سطح شهرستان سیریک هر جایی دانشگاه علوم پزشکی در بحث احداث و خرید تجهیزات مشکل و یا کمکی خواسته خیرین و مردم شهرستان الحق و النصاف سنگ تمام گذاشتند و همیشه نه تنها همراه بلکه جلوتر عمل کردند.

نماینده عالی دولت در شهرستان سیریک تصریح کرد: حق مردم ۴۵ هزار نفری شهرستان سیریک نیست که دانشگاه علوم پزشکی با توجه به وضعیت فعلی جامعه و اهمیت نقش تکمیل امکانات و تجهیزات درمانی در زندگی مردم نسبت به آن بی تفاوت و سهل انگار باشند.

فرماندار شهرستان سیریک خاطرنشان کرد: مردم شهرستان سیریک از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی انتظار دارند با گذشت زمان از شهرستان شدن وضعیت ارائه خدمات درمانی انها بهتر شود تا مجبور نباشند برای کوچکترین مسئله پزشکی به شهرستان میناب و مرکز استان مراجعه کنند.

نظر شما