شناسهٔ خبر: 45283440 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

لیگ برتر تکواندو؛

صفرخانلو: حق دانشگاه حضور در نیمه نهایی بود/ هدفم تیم ملی است

تکواندوکار تیم دانشگاه آزاد گفت: حق تیم ما حضور در مرحله نهایی لیگ برتر بود که متاسفانه به دلایلی از جمله بدشانسی موفق به صعود نشدیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، امیررضا صفرخانلو جوان ۱۷ ساله به دلیل آسیب دیدگی آرمین هادی پور در ترکیب تیم دانشگاه آزاد در مسابقات لیگ برتر تکواندو قرار گرفت و در سه مبارزه خود با بهترین عملکرد پیروز از میدان خارج شد.

صفرخانلو سال ۱۳۸۲ در تبریز متولد شد و تکواندو را نزد استاد حامد جعفری آموخت. سابقه دو سال حضور در لیگ برتر را دارد. صفرخانلو با مبارزات و سبک و سیاقی اجرای تکنیکی که به نمایش گذاشت به خوبی نشان داد که با این سن مناسب و البته تداوم روند تمرینات خود می‌تواند در آینده وزن اول تیم ملی را بیمه کند.

این تکواندوکار جوان در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص شروع دوباره رقابتهای لیگ گفت: شیوع کرونا تعطیلی رقابتهای ورزشی را در پی داشت و تکواندو نیز از این قاعده مستثنی نبود. همین موضوع باعث شد یک سالی از میدان مسابقه دور باشیم، ولی با این وجود تمرینات خود را به صورت مستمر پیگیری کرده و برای حضور در لیگ آماده شویم.

صفرخانلو ادامه داد: برگزاری لیگ بعد از مدتها یک نکته مثبت بود و همه گیری کرونا باعث شد تا رقابتها به صورت فشرده برگزار شود. این رقابتها در اوج هیجان و حساسیت و با عطش بالای تکواندوکاران برای حضور در مسابقات در سطح فنی خوبی برگزار شد و تلاش زیادی از سوی تکواندوکاران شاهد بودیم.

تکواندوکار تیم دانشگاه آزاد در مورد حضور کادر فنی تیم ملی در سالن مسابقات گفت: همه تکواندوکاران با هدف حضور در اردوی تیم ملی تمرین می‌کنند. با توجه به نظرات اخیر سرمربی تیم ملی، این فرصت در جریان مسابقات لیگ در اختیار تکواندوکاران قرار گرفت. موضوعی که باعث بالا رفتن سطح فنی رقابتها شده بود.

وی ادامه داد: مصدومیت آرمین هادی پور کاپیتان دانشگاه آزاد و مرد المپیکی تکواندو ایران باعث شد تا کادر فنی تیم به بنده اعتماد کنند. سه بار در ترکیب تیم دانشگاه به میدان رفته و رقبای خود را با اختلاف بالا شکست دادم تا پاسخ این اعتماد را بدهم. امیدوارم با این مبارزات توانسته باشم نظر کادر فنی را جلب کرده باشم.

صفرخانلو در پایان گفت: حق تیم دانشگاه آزاد حضور در مرحله نهایی بود که متأسفانه این مهم صورت نگرفت. باید از سرمربی دانشگاه سید نعمت خلیفه و کادر فنی تشکر کنم که به بنده اعتماد کردند و امیدوارم که بتوانم با تداوم تمرینات خود به آرزوی خود که رسیدن به ترکیب اصلی تیم ملی است برسم.

نظر شما