شناسهٔ خبر: 45283398 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور:

خوزستان امسال خسارت کمتری از باران شدید متحمل شد

اهواز - رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: در بارش شدید باران امسال، شاهد خسارت‌های کمتری نسبت به سیل پارسال در استان خوستان بودیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل نجار پیش از ظهر امروز در نشست مدیریت بحران استان خوزستان با اشاره به اینکه پیشنهاد اختصاص ۳۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های فاضلاب اهواز و بندر امام خمینی داده شده است، بیان کرد: از این اعتبار ۲۵۰ میلیارد تومان برای اهواز و ۵۰ میلیارد تومان برای بندر امام خمینی است.

نجار با اشاره به اینکه این اعتبار برای تصویب نهایی به سازمان برنامه و بودجه ارسال شده است، تصریح کرد: ۲۴ میلیارد تومان به شرکت آب و فاضلاب استان داده شد تا برای حل مشکلات آبگرفتگی و فاضلاب در مناطق مختلف خوزستان هزینه کند.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور بیان کرد: از زمان سیل پارسال تاکنون کارهای زیر بنایی خوبی در حوزه مدیریت بحران استان خوزستان انجام شده است و در بارش شدید امسال شاهد خسارت‌های کمتری نسبت به سیل پارسال داشته‌ایم.

نجار گفت: یکی از رویکردهای مهم سازمان مدیریت بحران کشور پیشگیری از موقع حوادث است و برنامه‌ها این سازمان بر این اساس است.

وی بر حمایت مجلس و سایر دستگاه‌ها از سازمان مدیریت بحران کشور تاکید و افزود: اگر هزینه‌های که برای جبران خسارت‌ها زلزله و سیل برای پیشگیری می‌شد شاهد اینگونه حوادث در کشور نبودیم.

نظر شما