شناسهٔ خبر: 45283221 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تشکیل 11 پرونده اختلاس در آذربایجان غربی/۱۸۰۰ تن کالای احتکاری کشف شد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: امسال ۱۱ پرونده اختلاس در این استان تشکیل شده که ارزش ریالی این پرونده ها به ۱۱۰ میلیارد ریال می رسد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ بهمن رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: امسال یک‌هزار و ۸۰۰ تن کالای اساسی به ارزش ۳۴۰ میلیارد ریال از انبارهای احتکاری در این استان کشف و ضبط شده است.

وی تصریح کرد: این اقلام شامل ۱۱۷ تن برنج، ۴۱۰ تن قند و شکر، ۲۵۰ تن آرد، ۵۰ تن روغن نباتی و ۹۶۰ تن انواع خواربار و کالاهای اساسی است.

رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: همچنین در این مدت، ۷۹۲ دستگاه انواع لوازم خانگی، ۲ هزار و ۲۰۰ حلقه لاستیک خودرو، ۲۷ هزار عدد انواع اقلام سلامت محور، ۷۸ مواد شوینده و ضد عفونی کننده، ۲۵ تن کود شیمیایی و ۹۷ تن انواع نهاده دامی از انبارهای مختلف در آذربایجان غربی کشف شده است.

رستمی ادامه داد: امسال در این رابطه ۸۴ پرونده احتکار در استان تشکیل و به مقام قضایی تحویل داده شده است.

وی با بیان اینکه در این رابطه ۴۱ باب انبار شناسایی و پلمب و ۸۷ نفر نیز دستگیر شده اند، تصریح کرد: امسال ۸۵۰ میلیارد ریال در این استان فرار مالیاتی توسط ماموران انتظامی کشف و در این رابطه نیز هشت پرونده فرار مالیاتی تشکیل شده است.

وی گفت: امسال ۱۱ پرونده اختلاس نیز در این استان تشکیل شده که ارزش ریالی این پرونده ها به ۱۱۰ میلیارد ریال می رسد.

انتهای پیام/

نظر شما