شناسهٔ خبر: 45283100 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پویش هنر «سرزمین من» برگزار خواهد شد

تهران- ایرنا- پویش هنر «سرزمین من» فرآیندی است، جهت جلب مشارکت کاربران فضای مجازی در تولید و نشر گسترده محتوا که به منظور انجام فعالیت با مشارکت و آگاهی از مقوله مورد نظر، اجرا می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز یکشنبه گروه فرهنگی ایرنا از واحد ارتباطات و رسانه اداره کل هنرهای تجسمی، این روزها که به خاطر شیوع ویروس کرونا، هنرمندان بسیاری در فضای خصوصی و آتلیه خود، مشغول فعالیت و خلق اثر هستند، موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر با همکاری معاونت فناوری اطلاعات و نمایشگاهی را در فضای مجازی، با دریافت عکس آثار جدید هنرمندان برپا خواهد کرد .

بخشی از آثار پویش هنر«سرزمین من» از 5 تا 30 دی ماه به صورت کیوریتوری در موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر گردآوری شده که از روز 5 بهمن ماه به صورت نمایشگاه مجازی در صفحه اینستاگرام موسسه توسعه هنرهای تجسمی به نشانی tajasomi @ ، صفحات پربازدید اینستاگرام و همچنین خبرگزاری ها و سایر رسانه های معتبر نمایش داده خواهد شد.

هنرمندان علاقه مند به حضور در پویش از تاریخ 5 بهمن ماه به سه روش می توانند در این رویداد شرکت نمایند: نخست، ثبت نام و ارسال اثر توسط مخاطبان در تارنمای پویش سرزمین من مراجعه کنند، دوم ارسال اثر توسط مخاطبان درشبکه های اجتماعی و پلتفرم های مجاز و سوم فایل به دبیرخانه هنری از طریق ایمیل info@civa.ir ارسال شود.  

بدیهی است، در پویش های ملی، انتخاب شبکه های اجتماعی و پلتفرم های فیلتر شده برای جذب اثر، ممنوع است.

باز نشر و نمایش آثار در این پویش اینگونه است که از همان مراحل ابتدایی دبیرخانه هنری، ضمن رصد و غربالگری، آثار برتر را از طریق رسانه های مشارکت کننده پویش بازنشر می نماید و با داغ نمودن محتواها در پلتفرم های مشارکت کننده زمینه تحقق پویش درموضوع مورد نظر و بازدید محتوا را فراهم می آورد. نمایش آثار در فضای مجازی صورت خواهد گرفت و هر پست، فقط به معرفی یک هنرمند و آثار جدیدش خواهد پرداخت.

نظر شما