شناسهٔ خبر: 45282697 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

تقابل فرش آرا با ایمان درهفته هشتم لیگ برتر فوتسال

فینال زودرس در تبریز

هفته هشتم لیگ برتر فوتسال کشورمان عصر امروز با ۶ دیدار برگزار می‌شود که در مهم‌ترین بازی‌ امروز در گروه (ب) مسابقات دو تیم مدعی مس سونگون و سن ایچ ساوه در تبریز به مصاف هم می‌روند.

صاحب‌خبر -

تیم‌های اول و دوم گروه ب در حالی مقابل هم صف آرایی می‌کنند که با توجه به عملکرد در هفته‌های گذشته به جرئت می‌توان گفت این بازی فینال زود رس لیگ برتر است. سن ایچ صدرنشین این گروه تاکنون باختی نداشته و مس سونگون امیدوار است با شکست شاگردان اصغری‌مقدم ضمن تحمیل کردن نخستین شکست بر این تیم خودشان به صدر جدول این گروه برسند. دیدار رفت این دوتیم با حساب ۴بر۳ به سود سن‌ایچ خاتمه یافت. اما در دیگر بازی مهم این گروه فرش آرای مشهد که تا هفته گذشته مانند سن ایچ باختی را در کارنامه نداشت نخستین شکستش را در سونگون متحمل شد تا این هفته برای جبران شکست هفته گذشته به شیراز سفر کند تا در مقابل تیم سختکوش ایمان قرار بگیرد. شاگردان مرتضایی در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر و در مشهد موفق شده بودند در یک بازی سخت و نفسگیر ایمان شیراز را یک بر صفر شکست دهند و حالا در بازی برگشت به دنبال پیروزی دوباره بر این تیم هستند. 

برنامه بازی ها: کراپ الوند -  فردوس قم/ گیتی پسند اصفهان -  منصوری قرچک / اهورا بهبهان -  مقاومت البرز /ایمان شیراز-  فرش آرای مشهد/ مس سونگون  - سن ایچ ساوه / راگا تهران - کوثر اصفهان

تیم‌های شهروند ساری -  حفاری خوزستان استراحت دارند.

برچسب‌ها:

نظر شما