شناسهٔ خبر: 45282696 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

آمار سرقت در کرج زیاد شده است

المیرا دادمهر (اگیر)

رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: پلیس نمی‌تواند برای هر کوچه و محل نیروی گشت بگذارد به همین دلیل اگر مردم می‌خواهند خودروی خود را در خیابان پارک کنند، استفاده از قفل فرمان و پدال را فراموش نکنند.

صاحب‌خبر -

سرهنگ محمد نادربیگی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه از ابتدای سال تا کنون ۴۰ طرح مرتبط با سرقت در استان اجرایی شده، اظهار کرد: در این طرح‌ها شاهد دستگیری سارقین و بازدید مستمر از صنوف و واحدهایی بودیم که به نوعی با اموال سرقتی در ارتباط هستند.

وی با بیان اینکه در طول اجرای این طرح‌ها در مجموع ۴۰۰ سارق و ۸۰ مالخر دستگیر شده‌اند، افزود: تمامی دستگیر شدگان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.

این مسئول توضیح داد: در مجموع آمار سرقت در استان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲.۵ درصد افزایش داشته که اغلب سرقت‌های خرد شامل سرقت لوازم داخلی خودرو بوده است.

سرهنگ نادربیگی تاکید کرد: یکی از دلایل وقوع سرقت‌های خرد نبود پارکینگ کافی در سطح شهر است که با رایزنی‌های صورت گرفته شهرداری مکلف به ایجاد پارکینگ‌های جدید شده است.

این مسئول اضافه کرد: یکی دیگر از دلایل وقوع سرقت لوازم و وسایل داخلی خودرو ایمن نبودن خودروهایی است که در کشور تولید می‌شود بنابراین خودروسازان باید برای رفع این مشکل اقداماتی صورت دهند.

رئیس پلیس آگاهی البرز تصریح کرد: واقعیت این است پلیس نمی‌تواند برای هر کوچه و محل نیروی گشت بگذارد به همین دلیل اگر مردم می‌خواهند خودروی خود را در خیابان پارک کنند، استفاده از قفل فرمان و پدال را فراموش نکنند.

انتهای پیام

نظر شما