شناسهٔ خبر: 45280000 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

سخنگوی کاظمی: خواری و ذلت در انتظار گروهک‌های تروریستی است

صاحب‌خبر -

شفقنا- سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق تاکید کرد که تروریست‌های عامل حمله به نیروهای الحشدالشعبی در استان صلاح الدین حتما قصاص می شوند.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا، به نقل از خبرگزاری ناس، «یحیی رسول» سخنگوی مصطفی کاظمی، فرمانده کل نیروهای مسلح عراق امروز (یک‌شنبه) به حمله عناصر گروه تروریستی داعش به نیروهای الحشدالشعبی در استان صلاح الدین واکنش نشان داد.

او در بیانیه ای اعلام کرد: شهدای ما افتخارهای عراق هستند و راه بهشت در انتظار آنان است در حالی که با خون خود تصویری از قهرمانان را ترسیم کرده‌اند.

یحیی رسول گفت: ابوعلیا الحسیناوی، فرمانده‌ای قهرمان در تیپ ۲۲ الحشدالشعبی و گروهی از همراهانش را در حالی از دست دادیم که مشغول پیگرد عناصر تروریستی داعش در شرق استان صلاح الدین بودند.

او افزود نیروهای امنیتی ما با تمامی تشکیلات آن هرگز در برابر تروریسم کوتاهی نخواهند کرد و به ریشه کن کردن و طرد کردن آنان ادامه خواهند داد.

سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق تاکید کرد: عناصر گروهک های تروریستی داعش بدانند که حتما قصاص می شوند و روزی می آید که پشیمانی برای آنان هیچ سودی ندارد. روزی که رحمت و مغفرت برای تمامی شهدای عراق و خواری و ننگ برای تروریسم هاست.

عناصر گروهک تروریستی داعش ساعات پایانی شب گذشته (شنبه) قصد حمله به استان صلاح الدین را داشتند که با مقابله نیروهای تیپ ۲۲ الحشدالشعبی مواجهه می شوند و حمله آنان ناکام می ماند.

این خبر را در ناس می توانید ببینید.

 

نظر شما