شناسهٔ خبر: 45279863 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

ائتلاف فتح: الحشدالشعبی حماسه‌ای از پیروزی و پایداری آفرید

صاحب‌خبر -

شفقنا- ائتلاف فتح عراق در واکنش به شهادت نیروهای الحشدالشعبی در استان صلاح الدین تاکید کرد که این نیروها بار دیگر حماسه ای از پیروزی و پایداری به ثبت رساندند.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا، به نقل از السومریه نیوز، ائتلاف فتح عراق امروز (یک‌شنبه) در بیانیه ای تاکید کرد که نیروهای الحشدالشعبی حماسه ای از پیروزی و پایداری را به ثبت رساندند.

در این بیانیه آمده است: بار دیگر گروهک های تروریستی داعش جرأت کردند به اراضی عراق تعدی کنند و باز هم مردانی از الحشدالشعبی با این تروریست های جنایتکار مقابله کردند و حماسه ای از پیروزی و پایداری را علی رغم سرما و شرایط نامساعد جوی و همچنین کمین های تروریست ها رقم زنند.

این ائتلاف تاکید کرد: نیروهای الحشدالشعبی با ایستادگی در برابر تروریست ها آنان را بیرون رانند و خسارت های مالی و تسلیحاتی بسیاری بر آنان در شرق تکریت وارد کردند.

ائتلاف فتح افزود: نیروهای الحشدالشعبی در برابر مرگ و تروریسم ایستادند و ابو علیا الحسیناوی، فرمانده و ۱۱ نیروی تیپ۲۲ را از دست دادیم تا حتی یک وجب از خاک این کشور به دست تروریست ها نیافتد.

در این بیانیه تاکید شد که دفاع از خاک وطن، پیمان ما با مردانی است که در خاکریزها هستند و در جای جای این کشور مبارزه می کنند و در تمامی میدان های نبرد حضور دارند.

فرماندهی عملیت مشترک عراق نیز با تقدیر از شهدای الحشدالشعبی در مقابله با یورش تروریست های داعش در شرق استان صلاح الدین، شهادت فرمانده و ۱۱ نیروی تیپ۲۲  را به این سازمان و مردم عراق تسلیت گفت.

ساعات پایانی شب گذشته (شنبه) نیروهای الحشدالشعبی با نفوذ تروریست ها به استان صلاح الدین مقابله کردند و در درگیری میان نیروهای عراقی و عناصر تروریستی داعش، فرمانده و ۱۱ نفر از نیروهای الحشدالشعبی به شهادت رسیدند.

این خبر را در السومریه نیوز می توانید ببینید.

نظر شما