شناسهٔ خبر: 45276816 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

لیگ برتر فوتسال؛

شاگردان شمسایی در پی جبران شکست/ مصاف مس در برابر سن ایچ

هفته هشتم مسابقات لیگ برتر فوتسال فردا با برگزاری ۶ دیدار در شهر‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات هفته هشتم لیگ برتر فوتسال فردا یکشنبه ۵ بهمن ماه با برگزاری ۶ مسابقه و به صورت همزمان از ساعت ۱۵ در شهر‌های مختلف کشور برگزار می‌شود. در این هفته تیم‌های شهروند ساری و ملی حفاری اهواز بازی نداشته و با قرعه استراحت رو به رو شده اند. همچنین بعد از پایان هفته هشتم، مسابقات لیگ به مدت ۱۰ روز تعطیل خواهد شد و ادامه بازی‌ها از روز جمعه ۱۷ بهمن ماه شروع می‌شود. برنامه مسابقات هفته هشتم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

گیتی پسند اصفهان - شهید منصوری قرچک/ ساعت ۱۵/ سالن مخابرات اصفهان

در اولین مسابقه از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتسال فردا ۲ تیم گیتی پسند اصفهان و شهید منصوری قرچک به مصاف هم می‌روند. این دیدار به میزبانی گیتی پسند و در سالن بدون تماشاگر مخابرات اصفهان برگزار می‌شود. در بازی رفت که به میزبانی شهید منصوری برگزار شد، تیم گیتی پسند اصفهان موفق شد با نتیجه پر گل ۷ بر ۴ حریف قرچکی خود را شکست دهد و حالا شهید منصوری برای جبران آن نتیجه فردا با تمام توان و قدرت خود به مصاف گیتی پسند می‌رود. تیم‌های گیتی پسند اصفهان و شهید منصوری قرچک در بازی هفته گذشته به ترتیب در برابر مقاومت البرز و کراپ الوند قزوین شکست خورده و به همین دلیل دیدار فردای این ۲ تیم می‌تواند از جذابیت‌های خاصی برخوردار باشد. در جدول گروه یک تیم گیتی پسند اصفهان با کسب ۱۱ امتیاز در رده دوم قرار دارد و تیم شهید منصوری قرچک هم با ۶ امتیاز در رده ششم جای گرفته است.

بیشتر بخوانید

کراپ الوند قزوین - مجتمع فردوس قم/ ساعت ۱۵/ سالن یادگار امام قزوین

در دیگر بازی مهم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتسال فردا تیم‌های کراپ الوند قزوین و مجتمع فردوس قم رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند. این دیدار به میزبانی کراپ و در سالن بدون تماشاگر یادگار امام قزوین برگزار می‌شود. در بازی رفت این ۲ تیم که روز چهارشنبه ۲۶ آذر ماه در قم برگزار شد، هر ۲ تیم کراپ الوند و مجتمع فردوس قم با نتیجه مساوی ۳ بر ۳ متوقف شدند. تیم کراپ الوند قزوین در بازی هفته گذشته خود به مصاف شهید منصوری قرچک رفت و در پایان توانست این تیم را شکست دهد. همچنین تیم مجتمع فردوس قم هم بازی نداشته و با قرعه استراحت رو به رو شده بود و فردا با تمام توان و قدرت خود به مصاف شاگردان رضا لک در تیم کراپ الوند خواهد رفت. تیم‌های کراپ الوند قزوین و مجتمع فردوس قم تا قبل از هفته هشتم با کسب ۸ امتیاز به ترتیب در رده‌های سوم و چهارم جدول گروه یک قرار گرفته اند.

اهورای بهبهان - مقاومت البرز/ ساعت ۱۵/ سالن علی ابن ابیطالب (ع) بهبهان

در دیگر بازی این هفته فردا ۲ تیم اهورای بهبهان و مقاومت البرز به مصاف هم می‌روند. این مسابقه به میزبانی اهورا و در سالن بدون تماشاگر علی ابن ابیطالب (ع) بهبهان برگزار می‌شود. مقاومت در بازی هفته گذشته خود موفق شد با ۵ گل از سد تیم پر قدرت گیتی پسند اصفهان عبور کند و از همین رو فردا با روحیه بسیار بالایی به مصاف نماینده بهبهان خواهد رفت. همچنین تیم اهورای بهبهان هم در برابر تیم شهروند ساری قرار گرفت و در پایان با نتیجه نزدیک ۲ بر یک از ساروی‌ها شکست خورد. در بازی رفت که به میزبانی مقاومت و در سالن انقلاب کرج برگزار شد، تیم اهورا توانست مقاومت البرز را شکست دهد. در جدول گروه یک تیم فوتسال اهورای بهبهان تا قبل از برگزاری هفته هشتم مسابقات لیگ برتر با کسب ۶ امتیاز در رده هفتم قرار دارد و تیم مقاومت البرز هم با کسب ۱۳ امتیاز در صدر جدول این گروه قرار گرفته است.

مس سونگون - سن ایچ ساوه/ ساعت ۱۵/ سالن شهید پورشریفی تبریز

در دیگر بازی مهم و حساس از دور برگشت مسابقات لیگ برتر و از گروه دوم فردا ۲ تیم مس سونگون و سن ایچ ساوه در سالن بدون تماشاگر شهید پورشریفی تبریز به مصاف هم می‌روند. بازی رفت این ۲ تیم که در ساوه برگزار شد، تیم سن ایچ موفق شد در دیداری جذاب و تماشایی با نتیجه نزدیک ۴ بر ۳ حریف تبریزی خود را شکست دهد و حالا مس سونگون برای جبران این نتیجه فردا با تمام توان خود به مصاف سن ایچ خواهد رفت. مس سونگون هفته گذشته در برابر تیم قدرتمند فرش آرای مشهد قرار گرفت و در پایان موفق شد با نیتجه ۵ بر ۳ از سد حریف خود عبور کند و از نظر روحی در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد. همچنین تیم سن ایچ ساوه هم در بازی هفته گذشته خود در تهران مهمان تیم راگا بود و در پایان توانست این تیم را با نتیجه پر گل ۴ بر ۳ شکست دهد. بدین ترتیب در جدول گروه دوم تیم‌های سن ایچ ساوه و مس سونگون به ترتیب با کسب ۱۶ و ۱۳ امتیاز در رده‌های اول و دوم قرار گرفته اند.

ایمان شیراز - فرش آرای مشهد/ ساعت ۱۵/ سالن پوریای، ولی شیراز

در دیگر بازی دور برگشت مسابقات لیگ برتر و از گروه دوم تیم‌های ایمان شیراز و فرش آرای مشهد فردا به مصاف هم می‌روند. این دیدار به میزبانی ایمان و در سالن بدون تماشاگر پوریای ولی شیراز برگزار می‌شود. تیم فوتسال ایمان این روز‌ها به دلیل نداشتن سرمربی در وضعیت چندان خوبی به سر نمی‌برد، به طوری که آن‌ها در بازی هفته گذشته برابر تیم بحران زده ملی حفاری اهواز قرار گرفت و در پایان با نتیجه پر گل ۶ بر ۲ از حریف خود شکست خوردند و باید دید در بازی فردا برابر فرش آرا چه نتیجه‌ای را می‌تواند به دست آورند. همچنین تیم فرش آرای مشهد هم در دیدار هفته گذشته به مصاف مس سونگون رفت و در نهایت از این تیم شکست خورد. حال فرش آرا امیدوار است که فردا در مصاف با ایمان ۳ امتیاز کامل را کسب کرده و جایگاه خود را در جدول بهبود ببخشد.

بیشتر بخوانید

راگای تهران - بازار‌های روز کوثر اصفهان/ ساعت ۱۵/ سالن حرم مطهر شهر ری

در آخرین مسابقه این هفته فردا ۲ تیم راگای تهران و بازار‌های روز کوثر اصفهان به مصاف هم می‌روند. این بازی به میزبانی راگا و در سالن بدون تماشاگر حرم مطهر شهر ری برگزار می‌شود. بازی رفت این ۲ تیم که به میزبانی کوثر و در سالن پیروزی اصفهان برگزار شد، تیم راگای تهران توانست با نتیجه ۳ بر یک حریف خود را شکست داده و امیدوار است که بتواند در بازی فردا هم پیروز شده و جایگاه خود را در جدول گروه دوم بهتر کند. این تیم در دیدار هفته به مصاف تیم سن ایچ ساوه رفت و در پایان با نتیجه ۴ بر ۲ از حریف ساوجی خود شکست خورد. همچنین تیم بازار‌های روز کوثر اصفهان هم هفته گذشته بازی نداشته و با قرعه استراحت رو به رو شده بود. در جدول گروه دوم تیم فوتسال راگای تهران با کسب ۹ امتیاز در رده چهارم جدول جای دارد و تیم بازار‌های روز کوثر اصفهان هم با ۷ امتیاز رده پنجم را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/

نظر شما