شناسهٔ خبر: 45276680 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

افزایش ۳ برابری هزینه تمام شده پردیس سینمایی ارومیه

رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی با اشاره به اینکه پردیس سینمایی ارومیه در محل سینمای آزادی سابق این شهر احداث می شود، گفت: برآورد اولیه برای ساخت این پردیس با 7سالن مجزا، ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بود که با توجه به تورم موجود، اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل آن تا سه برابر افزایش یافته است.

صاحب‌خبر -

احد هوشمند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به اینکه پردیس سینمایی ارومیه در محل سینمای آزادی سابق این شهر احداث می شود، اظهار داشت: برآورد اولیه برای ساخت این پردیس با ۷ سالن مجزا، ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بود که با توجه به تورم  موجود، اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل آن تا سه برابر افزایش یافته است.

وی افزود: عملیات ساخت این مجموعه از ۱۵ بهمن سال گذشته آغاز شده و در آن سینمای VIP، صدای دیجیتال، سالن ویژه کودکان و سایر امکانات و استانداردهای روز دنیا لحاظ شده است.

رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی تصریح کرد: مساحت در نظر گرفته شده برای پردیس سینمایی ارومیه در محل سینما آزادی این شهرستان، با ظرفیت  ۹۵۰ صندلی است که با ابزار تخصصی و مدرن سینمایی و امکانات تفریحی از جمله کافی شاپ کتابخانه و ...احداث می شود.

هوشمند گفت:  یکی از مهمترین بخش‌های این پردیس اختصاص سالن ویژه سینما کودک، برای کودکان و نوجوانان است.

انتهای پیام/

نظر شما