شناسهٔ خبر: 45276513 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

انتقاد دوباره محمود فکری از برنامه بازی های پرسپولیس

محمود فکری در پاسخ به پرسشی در مورد برنامه‌ریزی لیگ برتر خاطرنشان کرد: برنامه را نمی‌دانم، اما به خاطر تیم پرسپولیس بازی‌ها عقب افتاد، اما این تیم بازی‌های خود را سر وقت و هفتگی انجام می‌دهد.

صاحب‌خبر -

محمود فکری سرمربی تیم استقلال بعد از شکست یک بر صفر تیمش مقابل سایپا اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود. خیلی حیف شد در دیداری که می‌توانستیم ببریم و برنده از زمین بیرون بیاییم، تمرکز لازم را نداشتیم و سه امتیاز بازی را دادیم. زمانی که گل خوردیم، بازیکنان ما به خودشان آمدند که گل را جبران کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه بازیکنانم تمرکز نداشتند و کمی عجله می‌کردند، نتوانستیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم. می‌توانستیم نتیجه و امتیاز کامل را بگیریم، اما شاید روز بد فوتبال به ما رو کرد. باید به تیم سایپا تبریک بگویم که تلاش خوبی داشتند و بازی خوبی ارائه کردند. باید به آنها تبریک بگویم. این بازی برای ما تمام شد و باید خودمان را برای بازی بعدی آماده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره داوری بازی تیمش مقابل سایپا هم گفت: به داوری عادت کردیم که همیشه به ضرر ما باشد یا اشتباهات داوری به ضرر ما باشد. نمی‌دانم ماجرا چیست. استقلال خیلی تنهاست و همه با کسان دیگری هستند. شاید ناراحت هستند که ما صدر جدول هستیم و تیم بوی قهرمانی می‌دهد، اما ما کارمان را ادامه می‌دهیم و سعی می‌کنیم با تیم‌های پایین جدول فاصله نیافتد و فاصله نیاندازیم.

محمود فکری در پاسخ به پرسشی در مورد برنامه‌ریزی لیگ برتر خاطرنشان کرد: برنامه را نمی‌دانم، اما به خاطر تیم پرسپولیس بازی‌ها عقب افتاد، اما این تیم بازی‌های خود را سر وقت و هفتگی انجام می‌دهد. از طرف دیگر ما باید هر پنج روز بازی کنیم. ما باید کارهای خودمان را انجام دهیم و در تمرین تاکتیک خودمان را دنبال کنیم و برای بازی‌های بعدی آماده شویم. نمی‌دانم از چه بنالیم، اما باید تلاش کنیم خودمان را در صدر جدول حفظ کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا هروویه میلیچ به استقلال باز می‌گردد یا نه، گفت: نمی‌دانم وضعیت میلیچ چگونه خواهد شد.

محمود فکری همچنین در نشست خبری اظهار داشت: باید به تیم سایپا بابت  این برد تبریک بگویم. همچنین به بازیکنانم بابت تلاشی که کردند، خسته نباشید می‌گویم. این دیدار، دیداری نبود که بازنده باشیم، اما شاید تمرکز لازم را نداشتیم و حریف را دست‌کم گرفتیم.

وی اضافه کرد: از موقعیت‌هایی که نیمه اول و دوم به دست آوردیم، خوب استفاده نکردیم و شاید دلیل آن مسائل مختلفی باشد، اما در مجموع فضایی به وجود آمد در دیداری که می‌توانستیم پیروز باشیم، نتوانستیم از این موقعیت‌ها به خصوص در نیمه دوم استفاده کنیم. تیم حریف تک موقعیتی داشت که توانست آن را وارد دروازه ما کند، اما ما نتوانستیم موقعیت‌ها را تبدیل به گل کنیم و شکست خوردیم تا نتوانیم موقعیت‌مان را در جدول بهتر کنیم و این شرایط حفظ شود. این بازی تمام شد و از حالا برای بازی با نفت مسجدسلیمان که خارج از خانه است را به خوبی دنبال کرده، آماده آن مسابقه شویم و با تمرکز و انرژی بیشتر کار کنیم تا سه امتیاز آن مسابقه را بگیریم.

سرمربی تیم استقلال درباره اینکه ضعف تیمش چیست و در نیم فصل چه نقاطی را باید ترمیم کند، گفت: ما که نباید نقطه ضعف خودمان را بگوییم، اما در مجموع چه بحث ایراد فنی باشد یا مشکلات دیگری که در تیم داریم، موارد زیادی است. باید تمام این موارد را برطرف کنیم تا بازی به بازی بتوانیم بازی بهتر و زیباتری ارائه کنیم. در این بازی به خصوص نیمه دوم موقعیت‌های زیادی داشتیم، اما برخی بازی‌ها گره می‌خورد. شاید در این بازی ما روی بد فوتبال را دیدیم و نه مساوی، بلکه حتی باید با برد از این بازی خارج می‌شدیم که یک گل خوردیم و متأسفانه امتیاز این بازی را دادیم. ضعف در مجموع وجود دارد، اما اینکه شما بگویید ما در این بازی به ضعف‌مان باختیم نبود، مشکل ما فنی نبود، این بازی گره خورد و متأسفانه برد را با باخت عوض کردیم.

فکری درباره داوری و اتفاقات پایان نیمه اول گفت: فکر می‌کنم از اینکه استقلال به صدر جدول آمده خیلی ناراحت هستند. اتفاقاتی که در فوتبال ما رخ می‌دهد کاملاً مشخص است و دوست ندارند استقلال صدرنشین جدول باشد یا با آرامش بیشتری کار خود را پیگیری کند. تمام دوستان تلاش خودشان را می‌کنند استقلال را پایین بکشند، اما ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا پاسخ دوستان را با فضایی که علیه‌مان ایجاد کرده‌اند، با نتیجه گرفتن بدهیم.

 

نظر شما