شناسهٔ خبر: 45276506 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در سپاه: نباید فریب سیاست‌های رئیس‌جمهور جدید آمریکا را بخوریم

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نباید نسبت به برخی صحبت‌ها و سیاست‌های رئیس جمهور جدید آمریکا مُنفعل شویم و فریب بخوریم، یادمان نرود ماهیت استکبار عوض نمی‌شود و ماهیت آن استکباری است، این ماهیت تا تغییر نکند رفتار‌ها نمی‌تواند ما را تحت تأثیر قرار دهد. جرم کیف قاپی از جرایمی است که شاکیان بسیاری دارد. در این بخش کارشناسان وکیل‌آنلاین نحوه نوشتن شکواییه کیف قاپی را توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -
حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به رویکرد سیاست خارجی رژیم آمریکا با روی کارآمدن رئیس‌جمهور جدید، گفت: معتقدم استکبار جبهه‌ای است که نباید به آن اعتماد کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: یک روز دست فولادی آقای ترامپ بود، امروز دست فولادین بایدن با دستکش مخملی است، هوشیاری، بصیرت و توجه در این زمان بیشتر لازم است.

نباید فریب صحبت‌ها و سیاست‌های رئیس جمهور آمریکا را بخوریم
حاجی صادقی تصریح کرد: نباید نسبت به برخی صحبت‌ها و سیاست‌های رئیس جمهور جدید آمریکا مُنفعل شویم و فریب بخوریم، یادمان نرود ماهیت استکبار عوض نمی‌شود و ماهیت آن استکباری است، این ماهیت تا تغییر نکند رفتار‌ها نمی‌تواند ما را تحت تأثیر قرار دهد.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر لزوم بصیرت داشتن در برابر رفتار‌ها و مواضع رئیس جمهور آمریکا نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران، اضافه کرد: باید در مقابل استکبار هوشیار باشیم، چون بیشتر دارد چهره نفاق به خود می‌گیرد.

حُسن ترامپ، ایستادن محکم بر کُفرش بود
وی با اشاره به اینکه ترامپ هر بدی داشت، این حُسن را داشت که در کُفرش محکم ایستاده بود، اظهار داشت: ترامپ کُفرش را علنی می‌کرد و برخی‌ها (بایدن)، این روحیه کُفر و استکباری را با دست‌کش مَخملی می‌خواهند بپوشانند، ان‌شاءالله با شناختی که در این ۴۰ سال از مردم ایران داریم، برابر این رفتار‌ها مُنفعل نخواهند شد.

 

انتهای پیام/

نظر شما