شناسهٔ خبر: 45276154 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

توزیع ۴۸۰۰ بسته معیشتی و غذای گرم بین نیازمندان یاسوجی + فیلم

حوزه/ رئیس قرارگاه جهادی امام حسین (ع) کهگیلویه و بویراحمد از توزیع بسته‌های فرهنگی و معیشتی و اطعام نیازمندان به مناسبت ایام فاطمیه و سالگرد شهید سلیمانی، در حومه شهر یاسوج خبر داد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام سید عبدالحمید خرام، رئیس قرارگاه جهادی امام حسین (ع) کهگیلویه و بویراحمد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یاسوج، گفت: به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و سالگرد شهید سلیمانی، ۳۷۰۰ پرس غذای گرم بین خانواده های بی سرپرست، نیازمندان و افراد آسیب دیده از کرونا در حومه شهر یاسوج  توسط  قرارگاه جهادی امام حسین (ع) توزیع شد.

رئیس قرارگاه جهادی امام حسین (ع) کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه پخت و توزیع غذای گرم با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی انجام شد، تصریح کرد: از دهه  اول فاطمیه تا پایان ایام فاطمیه دوم با مشارکت خیرین و گروه های جهادی در مجموع ۳ هزار و ۷۰۰ پرس غذای گرم به ارزش ۶۳ میلیون تومان و ۱۱۰۰ بسته کمک معیشتی به ارزش ۳۰۳ میلیون تومان میان نیازمندان توزیع شد.

وی ادامه داد: در حوزه درمان و بهداشت تهیه ماسک، الکل و ژل ضد عفونی در چندین مرحله بین نیازمندان توزیع شد و ضدعفونی پایگاههای مقاومت و معرفی بیماران کرونایی به مراکز طب اسلامی و سنتی و تهیه داروی آنها از دیگر خدمات است.

خرام افزود: با هدف تامین ویتامین موردنیاز بیماران کرونایی بیش از ۵۰۰ کیلوگرم سیب و هویج تهیه و در اختیار بیماران قرار گرفت. همچنین هزینه بیماران کرونایی در بیمارستان های استان پیگیری شد و  ۱۵نفر هم برای عمل های جراحی به یک موسسه خیریه معرفی شدند و درحال انجام اقدامات لازم هستند. 

پرداخت کمک هزینه دارو سونوگرافی آزمایش و معرفی خانواده های آسیب پذیر شده های اجتماعی به مراکز مشاوره و حل مشکلات و معضلات آنها از دیگر خدماتی بود که رئیس قرارگاه جهادی امام حسین (ع) کهگیلویه و بویراحمد آن ها رااعلام کرد.

 وی افزود: معرفی معتادان به مراکز ترک اعتیاد و نمونه گیری از آنها با هزینه ای بالغ بز ۱۳۰میلیون ریال و در حوزه آموزش برگزاری جلسات آموزش خانواده و بررسی آسیب هایی که باعث ویرانی خانواده ها می شود، راه اندازی کانال و ارائه مطالب سبک زندگی اسلامی راهکارهای زندگی موفق و تربیت فرزند و ارائه مشاوره به خانواده به صورت تلفنی و در بعضی موارد حضوری از دیگر موارد به شمار می رود.

خرام اظهار کرد: توزیع بسته های مواد غذایی بین نیازمندان (مرغ گوشت قرمز، برنج ماکارونی، میوه، حبوبات، توزیع غذای گرم (در چندین مرحله به مناسبت های شهادت امام رضا (ع) ماه محرم و شهادت سردار دلها در هر مرحله تقسیم ۲۰۰۰ غذای گرم بین نیازمندان از خدمات فرهنگی و رفاهی به شمار می رود.                                                                                                              
به گفته خرام در حوزه عمرانی یک واحد مسکونی برای یک خانواده نیازمند احداث و مصالح مورد نیاز به ارزش ۳۰ میلیون ریال توسط خیرین تامین شد.

انتهای پیام/

قرارگاه قرارگاه قرارگاه قرارگاه قرارگاه قرارگاه قرارگاه قرارگاه قرارگاه قرارگاه

نظر شما