شناسهٔ خبر: 45276118 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ویژه‌برنامه‌های یوم الله ۱۲ بهمن در گیلان اعلام شد

۴۲ ویژه‌برنامه در نخستین روز از دهه فجر چهل‌و‌دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان روز گذشته در نشست هماهنگی مراسم یوم الله ۱۲ بهمن (سالروز ورود معمار کبیر انقلاب به میهن اسلامی) که در سالن اجتماعات این شورا در رشت برگزار شد، گفت: دهه فجر امسال متفاوت از سال‌های گذشته خواهد بود.

او افزود: در شرایط ابتلا به ویروس کرونا قرار داریم که همه جهان را درگیر مشکلات عدیده‌ای کرده و دامنگیر کشور ما نیز شده است لذا امیدواریم با فداکاری کادر درمان و درایت مسئولان، هرچه سریع‌تر شاهد رخت بربستن این بیماری از کشور و بازگشت عافیت و آرامش به جامعه باشیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان بر لزوم سلامت محور برگزار شدن برنامه‌ها و فعالیت‌های مربوط به دهه فجر به ویژه یوم الله ۱۲ بهمن تأکید کرد و ادامه داد: سلامت مردم برای ما اهمیت ویژه‌ای دارد.

حجت الاسلام اشجری اظهار داشت: بنا بر تأکیدات رهبر معظم انقلاب، خود را ملزم به رعایت مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا در اجرای برنامه‌های دهه فجر امسال می‌دانیم.

او از برگزاری ۴۲ ویژه‌برنامه در نخستین روز از دهه فجر چهل‌و‌دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: رژه سوارکاران در ۳ شهرستان ماسال، رضوانشهر و تالش از برنامه‌های پیش‌بینی شده یوم‌الله ۱۲ بهمن است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان افزود: رژه کشاورزان با ابزارآلات کشاورزی نظیر تراکتور و تیلر مزین به پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی در شهرستان‌های لنگرود، لاهیجان، رودسر، صومعه سرا و فومن از برنامه‌های بزرگداشت یوم‌الله ۱۲ بهمن است.

حجت الاسلام اشجری ادامه داد: در شهرستان‌های آستارا و بندرانزلی نیز رژه شناور‌ها و قایق سواران پیش بینی شده است.

او با اشاره به اجرای همزمان رژه موتوری در همه شهرستان‌ها در یوم الله ۱۲ بهمن تصریح کرد: زنگ انقلاب نیز به صورت نمادین در یکی از مدارس شاخص هر شهر همراه با ویژه برنامه آغاز دهه فجر نواخته می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، به صدا درآمدن ناقوس کلیسا‌ها و بوق قطار‌ها و کشتی‌ها را از دیگر برنامه‌های آغازین روز دهه فجر دانست و یادآور شد: مراسم رژه موتوری از فرودگاه رشت تا گلزار شهدا نیز با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی انجام می‌شود.

اشجری با اشاره به اجرای سرود در لحظه ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی توسط مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) رشت اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی با همکاری شهرداری‌ها نسبت به فضاآرایی شهری متناسب با ایام جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ادارات خود اقدام کنند.

او با اشاره به ساماندهی قطعه شهدای انقلاب اسلامی گلزار شهدای رشت و برگزاری ویژه‌برنامه گلباران مزار این شهیدان گفت: با تولیت سپاه ناحیه مرکزی شهرستان رشت، ایستگاه رادیو انقلاب از ۱۲ لغایت ۲۲ بهمن در پیاده راه فرهنگی رشت راه انداری خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان تصریح کرد: رزمایش روشنگری در روز‌های ۱۲ و ۱۳ بهمن ماه نیز با دعوت از سخنرانان ملی و استانی در ۴۸ نقطه مرکز استان برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/ع

نظر شما