شناسهٔ خبر: 45275921 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

شکست یاران بیرانوند مقابل اوستنده

تیم آنتورپ در حضور دروازه‌بان ایرانی خود نتیجه را برابر اوستنده واگذار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های هفته بیست و یکم ژوپیر لیگ بلژیک شنبه شب پیگیری شد که در یکی از آنها، تیم رویال آنتورپ در حالی که علیرضا بیرانوند را  برای چهارمین بازی پیاپی درون دروازه داشت، از ساعت ۲۳:۱۵ در ورزشگاه بوسویل مقابل اوستنده رده هشتمی قرار گرفت.

 

 

آنتورپ در دقیقه ۱۵ روی یک کار تیمی پیش افتاد، اما در دقیقه ۳۵ با شوت زمینی ساکالا دروازه خود را باز شده دید تا نیمه اول با تساوی یک بر یک یاران بیرانوند مقابل اوستنده پایان پیدا کند.

 

تیم رویال آنتورپ که در تلاش برای کسب سومین برد متوالی در بازی خانگی مقابل اوستنده بود، در دقیقه ۸۵ روی یک ارسال به محوطه جریمه و ضربه سر مارکو کواسینا گل دوم را دریافت کرد و در ادامه نتوانست نتیجه را جبران کند.

 

 

یاران بیرانوند پس از دو هفته پیروزی، در دیدار برابر اوستنده با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد تا ۳۷ امتیازی و در رده سوم جدول ژوپیر لیگ بلژیک بماند و فرصت صعود به رتبه دوم را از دست بدهد.

 

علیرضا بیرانوند که در چهار بازی این فصل در ژوپیر لیگ بلژیک دو بار کلین‌شیت کرده بود، نتوانست برای سومین دیدار پیاپی به این مهم برسد و دو بار دروازه خود را مقابل اوستنده باز شده دید.

نظر شما