شناسهٔ خبر: 45273385 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی | لینک خبر

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی خبر داد:

برگزاری چهاردهمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش | وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

برگزاری چهاردهمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی محمد تقی آبایی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ قرآنی و معارف دینی در جامعه به برگزاری مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کارگری اشاره کرد و  گفت: چهاردهمین دوره مسابقات قرآن کریم با حضور برگزیدگان مرحله استانی به صورت مجازی و ویدئو کنفرانس در اراک همزمان با سراسر کشور برگزار شد.
مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی افزود: مهیار قاسمی، در رشته ترتیل، حمید رضا محمودی، در رشته قرائت و رضا نادی در رشته حفظ کل و سید رضا میر هاشمی در رشته حفظ 10 جزء نمایندگان استان مرکزی بودند که در این دوره از مسابقات به صورت مجازی شرکت کردند.
وی اضافه کرد: بخش خواهران چهاردهمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم نیز در روز 13 بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد که نمایندگان استان مرکزی نیز در این دوره حضور دارند.
وی با بیان اینکه مسابقه تفسیر قرآن کریم از دیگر بخش های این مسابقات است که در روزهای آتی برگزار خواهد شد، ادامه داد: نتایج این دوره از مسابقات اواخر بهمن ماه اعلام و در مراسمی نیز از برگزیدگان تقدیر به عمل خواهد آمد.
  
آبایی با اشاره به اینکه عملیاتی کردن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در حوزه ارتقاء اخلاق و معنویت در جامعه هدف وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی، است، افزود: چهاردهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه جامعه کارو تلاش و خانواده‌های آنان نیز با هدف توسعه و ترویج فرهنگ ناب محمدی (ص) برگزار می شود .
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی اضافه کرد: این مسابقات با توجه به وضعیت کرونا در کشور و ضرورت رعایت دستورالعمل های  بهداشتی برای اولین بار در بستر فضای مجازی و به صورت غیر حضوری در حال برگزاری است.

نظر شما