شناسهٔ خبر: 45273164 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

وضعیت باغ وحش ارومیه مناسب نیست/ لزوم ورود سرمایه‌گذار برای بهبود وضعیت موجود

استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه وضعیت باغ وحش ارومیه فاقد استانداردهای لازم برای نگهداری از حیوانات و نیز جذب توریست است، گفت: ظرفیت باغ وحش ارومیه به جهت برخورداری از فضای مناسب و گونه‌های متنوع و بعضا نادر حیوانات، می تواند با سرمایه گذاری، در جذب گردشگر و اشتغال‌زایی موثر واقع شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محمدمهدی شهریاری عصر امروز به دنبال دغدغه‌مندی‌های عمومی شکل گرفته در خصوص باغ وحش ارومیه ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این باغ وحش بر ضرورت ساماندهی این مجموعه تاکید و اظهار داشت: ظرفیت باغ وحش ارومیه به جهت برخورداری از فضای مناسب و گونه‌های متنوع و نادر حیوانات، می‌تواند با سرمایه‌گذاری، در جذب گردشگر و اشتغالزایی موثر واقع شود.

وی افزود: اگر چه مدیریت باغ وحش علاقمند به فعالیت در این حوزه است، ولی تداوم این امر نیازمند بهبود شرایط نگهداری حیوانات است.

استاندار آذربایجان‌غربی با تاکید بر اینکه توسعه باغ وحش ارومیه، منوط به مشارکت افراد حقیقی و یا حقوقی است، بیان کرد: با بهبود وضعیت این مجموعه، باغ وحش ارومیه می‌تواند در جذب گردشگر و ایجاد اشتغال موثر واقع شود.

شهریاری خاطرنشان کرد: به زودی جلسه‌ای برای ساماندهی وضعیت باغ وحش ارومیه و زمینه‌های مشارکت سرمایه گذاران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی

نظر شما