شناسهٔ خبر: 45273125 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیر هنری جشنواره دفاع عاشقانه:

مشارکت بالای هنرمندان فارس در جشنواره دفاع عاشقانه

مدیر هنری جشنواره هنرهای تجسمی "دفاع عاشقانه" از مشارکت بالای هنرمندان استان فارس در این جشنواره گفت.

صاحب‌خبر -

روح‌الله محرری، شنبه ۴ بهمن به خبرنگاران گفت: جشنواره هنرهای تجسمی "دفاع عاشقانه" یکی از مهمترین رویدادهای جشنواره ای سال ۱۳۹۹ در سازمان بسیج هنرمندان فارس  و حاصل همکاری دستگاه های مختلف فرهنگی است که به میزبانی سازمان بسیج هنرمندان استان برگزار خواهدشد.

او با اشاره به اینکه سازمان بسیج هنرمندان فارس این جشنواره را برگزار می‌کند، گفت: مسعود عباسی، عبدالرضا اثنی عشری، مهران رودکی و علیرضا کریم پور داوری نهایی آثار را برعهده داشتند.

محرری گفت: مرحله اول داوری، اواخر آذر و مرحله نهایی در نیمه اول دی برگزار و برگزیدگان مرحله نهایی در اختتامیه برنامه تجلیل خواهند شد.

وی افزود: محورهای جشنواره امسال، پرچمداران مقاومت، چهلمین سالگرد دفاع مقدس وهمچنین مدافعان سلامت در نظر گرفته شده بود.

مدیر هنری جشنواره اضافه کرد: ۱۵۰ اثر در مرحله نهایی به رقابت پرداختند و از میان آنها، صاحب ۱۱ اثر نهایی، به عنوان برگزیدگان برای حضور در مراسم اختتامیه دعوت خواهند شد.

وی درخصوص رشته‌های رقابتی در این جشنواره، اضافه کرد: در بخش گرافیک جشنواره، در ۳ گرایش "نشانه نوشته و تایپو گرافی"،"پوستر"و "تصویرسازی" آثار به دبیرخانه ورود پیدا کرد.

محرری گفت: بخش "نقاشیخط" در این دوره با نظر شورای هنرهای تجسمی به صورت غیر دیجیتال به جشنواره ورود پیدا کرد و آثار داوری شد.

انتهای پیام

نظر شما