شناسهٔ خبر: 45273124 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد:

فوت ۶۹ بیمار کووید۱۹ در شبانه روز گذشته

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به فوت ۶۹ بیمار کووید۱۹ در شبانه روز گذشته، گفت: بر اساس آخرین تحلیل ها، ۱۸ شهرستان کشور در وضعیت نارنجی، ۱۵۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۷۶ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا یاسوج به نقل از پایگاه خبری و اطلاع رسانی مفدا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت اظهار کرد: از دیروز تا امروز ۴ بهمن ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶ هزار و ۲۰۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۴۹۵ نفر از آنها بستری شدند .

به گفته دکتر لاری مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۳۶۷ هزار و ۳۲ نفر رسید.

وی با بیان اینکه متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند، مجموع جان باختگان این بیماری را ۵۷ هزار و ۲۹۴ نفر اعلام کرد.

سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۱۵۸ هزار و ۴۷۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

دکتر لاری با اشاره به اینکه ۴۱۰۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند، گفت: تاکنون ۸ میلیون و ۸۵۰ هزار و ۲۸۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی تصریح کرد: بر اساس آخرین تحلیل ها، ۱۸ شهرستان کشور در وضعیت نارنجی، ۱۵۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۷۶ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

نظر شما