شناسهٔ خبر: 45272887 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

دو مقصد احتمالی پیش روی مکس آلگری

احتمالا از بین رم یا چلسی یکی مقصد بعدی مکس آلگری لقب خواهد گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، بیش از یک سال و نیم است که مکس آلگری از یوونتوس جدا شده و در این مدت بارها نام او به عنوان گزینه هدایت تیم های بزرگ اروپایی مطرح شده است. چلسی علیرغم سرمایه گذاری بزرگ در تابستان در نتیجه گیری ناموفق بوده و اخبار زیادی در مورد احتمال اخراج فرانک لمپارد در روزهای پیش رو منتشر شده است. سرمربی انگلیسی حالا و در دومین فصل خود هنوز موفق به کسب نتایج مورد نظر هواداران چلسی نشده است.

 

 

همچنین رم نیز اخیرا با سه گل برابر لاتزیو مغلوب شده و در ادامه و در عین ناباوری مقابل اسپتزیا نیز در کوپا ایتالیا شکست خورد تا احتمال برکناری پائولو فونسکا بیش از گذشته شود. حالا کوریره دلااسپورت مدعی شد در صورت برکناری پائولو فونسکا یا فرانک لمپارد، مکس آلگری گزینه شماره یک دو تیم رم و چلسی لقب گرفته است.

 

مکس آلگری بعد از سپری کردن پنج سال درخشان، فتح پنج اسکودتو و دو بار رسیدن به فینال لیگ قهرمانان بالاخره در تابستان سال 2019 از یوونتوس جدا شد و در این مدت اخبار زیادی در مورد احتمال انتقال او به لیگ برتر وجود داشته است. در روزهایی که تنش بین آنتونیو کونته و مدیران اینتر بالا گرفته بود، نام مکس آلگری به عنوان گزینه جانشینی او نیز مطرح شد، اما کونته در نهایت با مدیران اینتر به توافق رسید.

نظر شما