شناسهٔ خبر: 45272557 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رییس سازمان بسیج رسانه کشور:

خبرنگاران با تزریق حقیقت به مردم پیام ایثار و مقاومت را در جامعه ترویج دهند

رییس سازمان بسیج رسانه کشور، گفت: خبرنگاران باید با تزریق حقیقت به مردم پیام ایثار و مقاومت را در جامعه ترویج دهند و با یادآوری توانمندی های خود در جامعه امید تزریق کنند.

صاحب‌خبر -

مسعود بصیری امروز شنبه (۴بهمن ماه) در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره ابوذر در استان کردستان اظهار کرد: قدرت و اثرگذاری رسانه‌ها برای سرعت بخشیدن به فروپاشی یک سازمان، ساختار و جامعه زیاد است. 

وی افزود: اگر رسانه ها با مردم با حقیقت و پیامبر گونه برخورد نکنند بعد از مدتی موجب فروپاشی جامعه خواهد شد چرا که خبرنگاران پیامبران حقیقت در جامعه هستند.

رییس سازمان بسیج رسانه کشور با اشاره به اینکه خبرنگاران پیام‌رسانان خوب جامعه هستند که برای مردم تلاش و ایثار می‌کنند،  بیان کرد: خبرنگاران باید جامعه را آگاه بخشی کنند و حقیقت جامعه اسلامی و تفکر انقلابی را برای همگان تبیین کنند.

وی افزود: خبرنگاران باید با تزریق حقیقت به مردم پیام ایثار و مقاومت را در جامعه ترویج دهند و با یادآوری توانمندی های خود در جامعه امید تزریق کنند.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها باید حقیقت و واقعیت دنیای غرب را بیان کنند، ذکر کرد: بزرگترین مکتب‌های غرب درگیر مشکلات اقتصادی هستند و امریکا با همه ثروتی که اندوخته توان اداره جامعه خود را ندارد و جمعیت زیادی در این کشور نگران وعده غذایی بعدی خود هستند.

رییس سازمان بسیج رسانه کشور، با اشاره به رسالت خبرنگاران، عنوان کرد: وظیفه خبرنگاران این است که مردم را نسبت به خود و قدرتی که اسلام می‌تواند برای شکوفا شدن بیشتر در اختیارشان قرار دهد آگاه سازند.

بصیری با اشاره به اینکه انتقال توانمندی و قدرت اسلام مهم‌ترین رسالت رسانه‌هاست، خاطرنشان کرد: امید است برگزاری چنین جشنواره هایی در استان تداوم داشته و برای اصحاب رسانه ایجاد انگیزه کند.

انتهای پیام

نظر شما